WishList Costume de baie

Buna fetelor!
V-am mai vorbit in trecut despre costumele de baie care mi s-ar potrivi, dar acum cred ca e timpul potrivit sa fac si un mic wishlist. De ce spun asta? Pentru ca nu imi mai gasesc jumatate din costumul meu de baie.. :)))
Nu stiu daca l-am uitat la Constanta sau unde in alta parte poate fi, cert este ca acum ma limitez la vechiul meu costum de baie, care nu prea mi se mai potriveste.
Din acest motiv, mi-am permis sa arunc un ochi pe la costumele de baie si sa imi aleg cateva favorite.
Deschid listuta cu acest costum de baie. Imi place mult culoarea si cred ca arata bine atat pe o piele bronzata cat si pe una mai ca a mea.. :)) Imi place modelul simplu pentru ca nu sunt adepta costumelor de baie cu multe briz-briz-uri. Dar punctul forte al acestui costum de baie il reprezinta faptul sa atat slipul cat si sutienul se leaga, si stiti deja ca le prefer pe acestea in dauna celor fixe.
Cred ca mi s-ar potrivi un astfel de costum de baie. :D Voi ce ziceti?

 Un alt costum de baie simpatic este si acesta. Imi place combinatia de galben cu negru dar imi place si imprimeul. Nu este ceva definit si arata chiar foarte bine. Din nou am ales un costum de baie care se leaga :D desi nu stiu cat de bine mi s-ar potrivi sutienul. Chiar daca imi place mult modelul si culoarea, cred ca tot primul ar fi mai potrivit pentru mine.

Ultimul, dar nu cel din urma, este acest costum de baie mov. De fapt e o combinatie placuta intre mov si roz. :D
Cred ca ati observat deja ca am urmat aceleasi principii de alegere. :D
In schimb, forma sutienului este usor diferita, dar imi place foarte mult. Cred ca m-ar avantaja si cred ca s-ar aseza tare frumos.  Imi place si detaliul auriu, desi nu sunt fana a acestei culori. Nu consider ca este prea mult. Ii da doar un strop de eleganta.

Cam asta este selectia mea de astazi. Gasiti toate costumele de baie la DyFashion.
Cred ca am fost destul de cuminte si nu v-am plictisit cu sute de fotografii, cum mai fac uneori. :D:D

Preferatul vostru care este?


Comentarii

  1. Primul imi place cel mai mult :D
    Nu prea imi plac sutienele prea decoltate :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dintre cele 3...s-o luam prin eliminare: imi place cel mov pentru culoare dar nu m-ar avantaja modelul; il eliminam si pe cel galben la care imi place modelul dar nu ma omor dupa culoare; ramanem la primul, cel rosu-corai!!:)

    Kisses, Dia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. avem aceleasi gusturi scumpa mea.. si eu il iubesc pe primul.. :D desi si celelalte imi plac mult. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. mie-mi place cel mai mult primul :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta... suntem pe aceeasi lungime de unda. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Toate imi plac!Daca ar fi dupa mine, le-as cumpara pe toate!Ador costumele de baie din 2 piese si in culori cat mai frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. pana nu demult alegeam numai negrul pentru costumele de baie dar acum mi-am schimbat optiunile :D
      pupici!

      Ștergere
  5. Toate sunt superbe ,as vrea sa va intreb ce parere aveti despre produsele bio.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING