Pretty things from Romwe

Buna fetelor!
Nici nu se termina bine o promotie, ca Romwe ne pregateste una noua.
De data aceasta produsele care se bucura de reducere, sunt accesorii si cosmetice. :D

Makeup things come again!  Eye Shadow Palette, Makeup Brushes, etc.  Do you like them? 

Eu deja am cateva produse pe lista de dorinte.. dar sa vad daca ma incumet la o noua comanda. Inca nu am primit-o pe ultima.

Dar parca Paleta cu gloss-uri si periuta electrica imi fac intr-una cu ochiul..:) sa vad daca le rezist :)

 

Comentarii

  1. Romwe asta se cam ocupa cu ispititul!:))
    Dia mea are o periuta electrica si ii place foarte mult!

    Multumim pentru info, Diana!
    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am si chiar mi-as dori mult una.. :) si cand am vazut la Romwe m-am gandit ca ar arata bine in posesia mea.. :))
      ieri am vazut-o in sectiunea de reduceri dar astazi vad ca nu mai e la reducere. Oricum are un pret acceptabil si ma pune serios pe ganduri.. :D
      te pupic, draga mea!

      Ștergere
  2. Buna. Ai un blog tare dragut !Te invit si pe blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva interesant. Daca iti place poti sa dai follow pentru mai multe noutati ! Pupici ! :*

    http://didiibeauty.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING