Review: Masca gel exfolianta First Mask

Buna fetelor!
Va spuneam aici ca am primit cateva produse de la Guam pentru a le testa. V-am vorbit saptamana trecuta despre Namolul cu actiune rapida, anticelulitica, iar astazi a venit vremea unui alt produs.
Este vorba despre o masca, dar nu una obisnuita. Este o masca speciala atat din punct de vedere al modului de utilizare cat si al ingredientelor.

Ambalajul este unul simplu, intr-o combinatie foarte placuta de alb-albastru ce ma duce imediat cu gandul la mare, lucru important pentru ca aceasta masca e realizata pe baza ingredientelor marine.
Orificiul de dozare este potrivit ca si dimensiune si pot doza exact cantitatea de produs pe care o doresc. 

Consistenta si culoare:
Particulele abrazive nu sunt foarte dense si au dimensiuni medii, ceea ce face posibila utilizarea frecventa a mastii, sau utilizarea chiar si pe tenuri mai sensibile. Curatarea este una delicata dar eficienta. Dupa folosire, tenul meu parca se simte eliberat de impuritatile adunate in timpul zilei. Nu imi usuca pielea (dar trebuie sa stiti ca eu am tenul mixt asa ca nu pot spune efectele pentru un ten uscat) si nu simt nevoia absolut necesara de folosire a unei creme. Bineinteles ca eu nu sar peste acest pas dar va spun exact efectele asupra tenului meu.

Pielea este perfect matifiata dupa folosire, efect ce dureaza aproximativ 3-4 ore dupa care aspectul lucios revine treptat. Matifierea nu poate decat sa ma bucure pentru ca am o mare problema cu aspectul uleios.

Mirosul produsului este unul foarte discret, pe care il asociez cu sarurile marine si cu apa de mare. :D Dar nu este deloc deranjant, mai ales datorita faptului ca dispare destul de rapid.

Va spuneam la inceput ca nu este o masca obisnuita. Nu e o masca ce se aplica si apoi trbuie sa asteptam 20 de minute.
Produsul se aplica pe pielea umeda prin miscari circulare care ajuta la indepartarea celulelor moarte si a impuritatilor. Dupa ce masez bine, mai las masca sa actioneze cam 2 minute, si apoi clatesc.
E o masca atipica dar e perfecta pentru zilele in care nu am mult timp la dispozitie, dar tenul meu are nevoie de o improspatare.

Ingrediente:
Water, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Polysorbate 80, Propylene Glycol, Carbomer, Triethanolamine, Betula Alba leaf extract, Glycyrrhiza glabra extract, Bambusa arundinacea extract, Sea Water, Jojoba esters, Bisabolol, Fos, Plankton extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Parfum, Titanium dioxide, Butylphenyl Methylproprional, Coumarin, Hydroxyisohexyl 3-cyclohexane carboxaldehyde, BHT, Phenoxyethanol, Potasium sorbate, Methylparaben, Benzyl Alcohol, Ethylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Tocopherol, Butylparaben, Yellow 5, Blue 1, Benzophenone 4.

Best - Good - Average - Poor

Nu am gasit toate ingredientele, dar, cu foarte mici exceptii, produsul este bine formulat si asta ma bucura tare mult.

Gasiti aceasta masca pe site-ul Guam (aici) la un pret de 37,40 lei pentru 75ml.
Tot la Guam gasiti o mare varietate de produse anticelulitice:
 In plus, pentru comenzi de peste 250 lei beneficiati de trnsport gratuit.




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING