Fotografii de exceptie

Buna fetelor!
V-am mai vorbit zilele trecute despre fotografii de calitate. Atunci era vorba despre fotografii realizate pentru blog si despre nemultumirile mele in legatura cu aparatul de fotografiat. Dar atunci cand vine vorba despre un eveniment important in viata unei persoane, fotografiile devin automat mult mai importante. Fotografiile reprezinta modul de imortaliza momentele frumoase de care avem parte doar o data in viata. Si aici vorbesc despre evenimente cu adevarat importante asa cum sunt nunta, logodna, botezul si altele asemenea.
O fotografie facuta de catre un profesionist, spune mai mult decat o mie de cuvinte. Un moment pastrat asa cum trebuie, pe o foaie de hartie, este atat de important, precum evenimentul in sine. O amintire reinviata in sufletul si in mintea ta, atunci cand privesti o fotografie realizata cu stil, da nastere sentimentelor din insasi acea zi minunata.
De aceea consider ca e foarte important ca cel care realizeaza fotografiile, sa fie un profesionist in adevaratul sens al cuvantului.
Probabil ca de multe ori, din lipsa banilor, alegem sa realizam singuri fotografiile ocaziilor speciale. Ne gandim de multe ori inainte sa angajam pe cineva care se pricepe cu adevarat la sedinte foto. Si este de inteles. Atunci cand bugetul este restrans, trebuie sa avem argumente potrivite pentru fiecare cheltuiala.

Dar si cand primim munca fotografului, cand primim rezultatul investitiei noastre, realizam ca nu am facut o alegere gresita. Cand primim albumul foto cu momentele cele mai frumoase din ziua cea mare, realizam ca asa trebuia sa procedam.
Asa cum si alte detalii sunt importante la un eveniment de o asemenea anvergura, alegerea unui fotograf foarte bun, este poate detaliul cel mai important de care trebuie sa tinem cont. Daca ne dorim fotografii realizate intr-un mare fel, atunci trebui sa avem grija cu cine ne tocmim.

De ceva timp imi doresc un set de fotografii alaturi de iubitul meu, fotografii realizate de un profesionist. Eu am impresia ca nu sunt fotogenica absolut deloc si chiar daca de fiecare data cand avem timp, mai facem cateva fotografii, eu niciodata nu sunt multumita de ele.
Nici cand fac poze pentru a va arata anumite hainute, nu va arat si fata deoarece rar se intampla sa imi placa imaginea mea surprinsa de aparatul de fotografiat.
Imi doresc sa pot pune in rama o fotografie cu noi doi, dar o fotografie mai speciala nu una obisnuita facuta intr-o zi pe malul Dunarii. O fotografie in care sa fim aranjati si asezati de persoane care se pricep. O fotografie pe care sa o punem intr-o rama la fel de frumoasa si sa o pastram pentru totdeauna.
Si cred ca o solutie pentru aceasta dilema, ar fi tocmai o sedinta foto cu un fotograf profesionist care stie cum sa modifice fotografiile astfel incat luminozitatea sa fie perfecta si culorile sa fie ca in realizate.
In plus, cadrul ales de cineva cu experienta este intotdeauna superior oricarui peisaj pe care eu as putea sa il gasesc interesant. :D
Am cateva colege care au astfel de fotografii, realizate in cadrul unor sedinte foto, de fotografi profesionisti si nu va pot spune cat de mult imi plac :)
Daca vreodata voi avea o asemena ocazie, sigur voi impartasi experienta si cu voi.





Comentarii

  1. Si eu imi doresc fotografii frumoase facute de un profesionist,atat la evenimentele speciale cat si in viata de zi cu zi dar pana atunci incerc sa ma descurc singura.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca gandim la fel.. si eu incerc sa ma descurc singurica, desi de multe ori nu prea imi iese.. :D
      te pupic!

      Ștergere
  2. Ce pacat ca nu sunt in zona, nu sunt eu profesionista, dar ma descurc binisor (zise ea cu muuuulta modestie! :D), v-as lua la click-uri ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e bine sa fim asa "modeste" :D si eu am astfel de momente :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING