Organizare

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar cand vine vorba despre organizare, eu sunt un antitalent total. Sunt foarte dezordonata si imi e tare greu sa imi gasesc lucrurile daca vine altcineva si imi aranjeaza camera. In toata dezordinea mea, in toata invalmaseala care ar putea parea la o prima vedere, exista o ordine pe care o cunosc si intotdeauna stiu unde sa caut cele necesare.
Ma mai apuca uneori momente in care imi doresc sa am toate lucrurile puse la punct, sa am toate cosmeticele frumos aranjate, si ma pun si le sortez prin cutii si cutiute si cateva zile totul arata tare bine.
Ultima data m-a apucat cam acum vreo saptamana. Eram singura acasa si m-a apucat cheful de a face ceva util. Si ce putea fi mai util decat sa imi aranjez cosmeticele.
Imi place foarte mult sa vad pe la alte fete locuri special amenajate pentru ele si imi doresc si eu asa ceva cand voi avea casuta mea proprie si personala.
sursa
Aici nu am un loc special pe care sa il pot transforma, nu am spatiul necesar pentru a realiza ceea ce imi doresc. De aceea, cosmeticele mele stau asezate in gentute destinate lor. Ojele le tin separat intr-o cutie roz. Astfel stau drepte si nu am parte de surprize neplacute chiar daca vreodata uit sa inchid vreun capacel.
Pe birou am la indemana produsele pe care le folosesc cel mai des. Produse pe care incerc sa le termin. Le tin intr-un cosulet si astfel stiu ca le am mereu aproape. In acest cosulet am tinut produsele pe care vi le-am aratat atunci cand am inceput Project-Pan-ul. Am mai terminat dintre ele intre timp. Nu foarte mult, dar pe cele sfarsite le-am inlocuit cu altele ce trebuie terminate. :D

Paletutele pentru machiaj le am tot in niste cutii si le tin aproape, tot pe birou. Astfel nu trebuie sa stau sa caut atunci cand ma grabesc sa realizez un machiaj.
Dar in toata ordinea aceasta, exista si un mare dezavantaj. Faptul ca le tin in gentute pentru cosmetice, imi ingreuneaza mult cautarile. Daca am nevoie de o lotiune de corp sau de altceva ce nu folosesc in mod obisnuit si nu se afla in cosuletul de pe birou, imi ia destul timp sa caut prin toate gentutele pentru a o gasi.
De aceea mi-as dori tare mult sa am un loc special pentru toate cosmeticele, dar acestea sa fie la vedere, pentru a nu mai intampina astfel de probleme. Mi-as dori un loc in care sa amplasez niste rafturi sau un dulapior sau ceva asemanator. Gasisem niste rafturi metalice Ingeco.ro care cred ca merg folosite si pentru asa ceva daca le decorez corespunzator. Nu trebuie neaparat sa caut ceva care sa arate bine de prima data pentru ca pot mai usor sa imi pun eu amprenta pe locul respectiv, daca este decorat de mine.

Voi ce parere aveti? Cum ar trebui sa imi "depozitez" cosmeticele? :)


Comentarii

  1. Daaa, ai mare dreptate! In toata dezordinea mea pot sa-mi gasesc lucrurile, daca se apuca bunica sa-mi faca ordine...s-a dus totul, nu mai gasesc nimic :))) si nici nu ma anunta inainte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa patesc si eu cu bunica.. :D:D
      de asta vreau sa am un loc mai organizat, ca sa fie si ordine dar sa imi gasesc si lucrurile.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Si eu am o problema de genu...tocmai m-am mutat undeva temporar si nu am loc si mi-am luat doua seturi din alea cu rafturi de plastic mici ca sa incapa...dar tot nu imi place ca am machiajele si restul in cutii, gentute...cand o sa am casa mea o sa am camera speciala :)) si gata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. o sa facem un fel de dressing pentru cosmetice.. :D:D:D
      hihih
      pupici!

      Ștergere
  3. buna..de unde ai cumparat dulapurile mari din plastic?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna! nu este o fotografie proprie, de aceea am pus link cu sursa. Nu am eu acele dulapuri. imi pare rau ca nu te pot ajuta
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING