Colaborare 31 teme de manichiuri: 26.Galaxies

Buna fetelor!
Ce planuri aveti pentru astazi? Eu inca nu am iesit din casa, dar sper ca dupa ploaia de ieri, s-a mai racorit un pic.
Oricum, in casa e o temperatura numai buna pentru realizat manichiuri :))

Pentru astazi am avut ca si tema Galaxy Nails. Pot spune ca abia asteptam aceasta tema pentru ca am vazut mai demult un tutorial si mi-a placut tare mult. Ba chiar mi s-a parut destul de usor de realizat. Asa ca astazi, de dimineata, m-am pus pe treaba sa imi creez propriile galaxii.. :))

Eu sunt tare multumita de rezultat si cu siguranta o sa il refac pentru ca e o placere sa port acest model pe unghiute.
Sper sa va placa si voua la fel de mult cat imi place si mie :)

E prima mea incercare de galaxy nails dar cu siguranta nu va fi si ultima :)
As fi vrut totusi sa aplic si un glitter dar cele pe care le am eu au lacul inchis si aproape ca nu se mai zareau deloc culorile. Dar, pentru data viitoare, o sa cumpar neaparat si un glitter potrivit.

Abia astept sa vad ce au realizat prietenele mele:
Anca
Carla
Andra
Madalina
Raluca
Josephine
Andreea M.
Alina
Ana Maria
Ryta
Ana
Maya MakeUp
Cleo
Agota
Aby

Comentarii

  1. Imi place cum s-au imbinat culorile si rezultatul fina. Mie mi se pare putin grea tema :)) E ceva de munca la ea. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar e putin grea tema, dar daca te descurci cu buretelul, devine chiar usoara. O sa o refac, pentru ca mi-a placut mult rezultatul
      pupicei!

      Ștergere
  2. Imi place galaxia de pe unghiutele tale!
    Reusita manichiura, te felicit!

    Kisses, Dia!
    Weekend fain iti doresc!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. cat de fain arat! imi place mult efectul realizat, ca e mai luminos in mijloc, eu inca nu am reusit sa realizez asta, dar mai exersez :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, ma bucur ca iti place efectul
      o sa mai incerc acest tip de manichiura si sper sa iasa din ce in ce mai bine
      pupicei!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ms frumos! imi aduci aminte de o prietena. si ea spune tot "dragu" :D
      pupici!

      Ștergere
  5. Sunt asa frumoaseee!! Imi plac tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie imi place. Ti-a iesit bine galaxia.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING