Book Haul

Buna fetelor!
Daca tot am inceput sa va arat noile mele achizitii, eu zic sa o tinem tot in acest mediu si sa va arat astazi ultimele carti cumparate. Este vorba de cartile pe care le-am luat in iunie si iulie. Sunt foarte multe si tocmai din acest motiv m-am gandit sa le dedic o postare.

Stiti deja ca sunt efectiv innebunita dupa carti si nu ma pot abtine atunci cand le gasesc la preturi foarte micute sau cand sunt incluse in diferite promotii. Am asteptat cu nerabdare vara pentru a ma putea delecta cu romanele preferate. Si in timpul anului universitar am mai citit, dar nu atat de mult pe cat mi-am dorit.
Am cumparat o multime de carti si cand eram la facultate, mai ales de la diverse reviste, pentru ca acolo aveam acces mai mult la ele. Aici nu am decat un chiosc de ziare si de cele mai multe ori nu gasesc ce imi doresc.

Dar, revenind la carti, eu zic sa incepem prezentarea.. :)))
Primele pe lista de astazi sunt aceste trei carti. Le-am cumparat din Cora in baza punctelor de pe card. Au avut preturi de 5-6 lei fiecare asa ca nu am putut rezista.
Este vorba despre:
-Colind de Craciun - Charles Dickens
-Moarte pe Nil - Agatha Christie
-Rob Roy - Walter Scott
Fac parte dintr-una din colectiile Adevarul (101 carti de citit intr-o viata), iar pretul este unul mai mult decat foarte bun. :D

Am profitat si de oferta 30 de carti de dragoste editura Litera la doar 99 de lei. Prea era tentanta.. :))) asa ca am dat imediat sms si in scurt timp am fost contactata pentru a furniza datele mele.
Este vorba despre 30 dintre cartile aparute impreuna cu revista Libertatea pentru femei, cele din colectia Lira.
In fotografie sunt 35 de carti pentru ca le-am pus si pe cele 5 pe care le aveam din aceeasi colectie. Le-am asezat in functie de autor si nu mai stiu acum care sunt exact cele 30. :D

Amanda se Marita este un fel de chick lit dar de la editura Humanitas. Cred ca e o carte tare simpatica. Am luat-o luni, cand am fost la Constanta, din Cora la pretul de doar 4 lei.
Cartile de Agatha Christie sunt cumparate impreuna cu ziarul Libertatea la pretul de 11 lei fiecare. Colectia se incheie pe 31 iulie din cate am inteles. Eu nu am reusit sa intru decat in posesia acestor doua carti dar sper sa mai prind inca 1 daca nu chiar ambele carti care mai trebuie sa apara.

Aceasta este penultima comanda primita de la Elefant. Am profitat de reducerile substantiale din cadrul uneia dintre multele promotii prezente pe site. Toate cartile sunt pe stilul thriller si sunt sigura ca vor fi o lectura foarte alerta si plina de mister.
Pe toate cele 8 carti am platit 60 de lei, din care 12 lei a fost transportul. Eu spun ca a fost o afacere buna. :D

Ultima comanda primita este tot de la Elefant. Am profitat de cadoul de 50 de lei primit pentru oricare comanda. Eu am comandat si am platit doar cartea Destine Furate de Harlan Coben (+ transportul) si am mai primit si primele trei volume din Cronica ilustrata a omenirii. Asadar pentru toate am platit 18 lei.
Cartile sunt foarte frumoase din ce am apucat sa le rasfoiesc. Abia astept sa le citesc mai pe indelete.
Puteti profita si voi de promotia in cadrul careia sa primiti un cadou in carti in valoare de 50 de lei pentru orice comanda.

Mai vreau sa profit doar de transportul gratuit oferit de Libris toata luna Iulie, si atunci o sa ma declar multumita.

Acestea au fost ultimele mele cumparaturi in materie de carti. Spre deosebire de cosmetice, unde incerc sa ma abtin, aici nu am fost cuminte deloc.. :))

Mai urmeaza inca un Haul, cu hainute, dar sa vad cand am timp pentru fotografii.

Voi ati citit vreuna dintre aceste carti?


Comentarii

  1. Lectura placuta ! Acum ai ce sa citesti toata vara:)) :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos! Da.. acum trebuie sa ma apuc de treaba.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Ohoo, ce desfasurare de forte literare! N-ai fost cuminte dar e foarte bine asa! :)
    Sa le citesti cu drag, Diana, sa te bucure lectura lor!

    Preturile, intr-adevar, bune!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am fost cuminte deloc. Chiar am mai fost la Constanta inca o data si m-am mai intors cu 6 carti.. off.. nu ma pot abtine deloc.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Cate bunatati!:)Pentru suflet,evident;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. sunt cele mai "bune bunatati" pentru mine.. niciodata nu pot sta departe de ele. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Ai multe carti, ce sa mai spun decat lectura placuta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Și eu am aproape toată colecția pe care o furnizează Libertatea pentru femei. Și eu și mama suntem fane ale poveștilor romantice ..:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta.. eu nu am toata colectia dar imi plac mult cartile romantice si oferta aceea mi s-a parut de nerefuzat. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING