Magic Gifts

Buna fetelor!
Asa cum probabil stiti deja, sau daca nu stiti, cu siguranta puteti deduce, ca oricarei fete si mie imi plac mult bijuteriile si sunt innebunita dupa lanturi pandantive, bratari si bratarele de toate tipurile, inele sau cercelusi cat mai mici si finuti. Nu ma refer doar la bijuteriile din metale pretioase ci si la cele din inox sau piele sau alte minunatii confectionate de dragele noastre fete care se mai ocupa cu asa ceva.
Imi plac la fel de mult magazinele de cadouri si suveniruri si de fiecare data cand merg intr-un oras nou, merg neaparat si la un astfel de magazin. De multe ori sunt si multe tarabe cu suveniruri pe langa obiectivele turistice mai mari. Sunt la fel de bine venite pentru mine. :D

Am gasit astazi cateva minunatii micute si vroiam sa vi le arat si voua. Este vorba de pandantive cu fluturasi si alte dragalasenii. :D Mi-au placut de la prima vedere si nu am putut sa le las asa, in anonimat.


Si pentru ca tot am spus de fluturasi, m-am gandit sa incep cu ei. Imi plac foarte mult pandantivele acestea. Le-am asezat in ordinea preferintelor, desi toate imi plac foarte, foarte mult. Pot fi purtate la lantisoare dar si la bratari. Eu cred ca le-asi folosi mai degraba in ultima varianta, pentru ca lantisioarele nu sunt tocmai punctul meu forte. :D

Alte pandantive la fel de simpatice sunt si acestea. Imi plac foarte mult bijuteriile cu insecte si animalute. Asa cum ati putut observa si din alegerile mele. :D
Imi mai plac mult cele cu bufnite dar nu am gasit nici unul printre aceste pandantive. Daca voi gasi unul simpatic, o sa vi-l arat cu siguranta.

Eu nu ma pot decide care imi place mai mult si sunt sigura ca si pentru voi este destul de greu. :) Toate sunt adorabile si le-as purta cu siguranta pentru a-mi inveseli tinutele.

Voi pe care l-ati alege?


Comentarii

  1. Cat de dragalase sunt toate, insa primele doua cu fluturasi imi plac cel mai mult :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING