Cartea saptamanii: Jocurile foamei - Sfidarea

Buna fetelor!
Nu stiu voi cum sunteti, dar eu parca am intrat in priza cu cititul si ma simt chiar foarte bine astfel. Parca vreau sa citesc toate cartile din lume :))
Am destul de multe carti pe care nu le-am citit inca, deoarece in timpul anului scolar, timpul nu mi-a prea permis sa citesc, dar eu am tot continuat sa cumpar carti. Asa ca s-au adunat destul de multe. Si acum incerc doar sa citesc cat mai multe posibil.. :)

Am revenit astazi cu partea a doua a trilogiei Jocurile Foamei. Despre prima parte v-am vorbit aici.
A trebuit sa fac o pauza pentru ca am vrut neaparat sa citesc cele doua volume din Clubul iubitoarelor de ciocolata. Dar imediat ce le-am terminat, m-am reintors la Jocurile Foamei.
Saptamana  trecuta am terminat volumul doi si deja m-am apucat in forta de ultima parte a trilogiei.

Revenind la cartea noastra de astazi, Sfidarea, a avut o actiune surprinzatoare. Nu ma aseptam ca lucrurile sa decurga astfel si am fost tinuta in suspans dar si in mister, pana la ultima pagina.

Katniss, castigatoarea noastra din editia 74 a Jocurilor Foamei, se pregateste acum de Turneul Triumfal. Trebuie sa calatoreasca in fiecare din celelalte 11 districte si la urma in Capitoliu, afisand peste tot imaginea ei de fata indragostita de celalalt invingator, Peeta Melark.
Nu ii este deloc usor, mai ales pentru ca inima ei apartine altui baiat, lui Gale, care trebuie sa pozeze precum varul ei.
Chiar presedintele ii face o vizita inainte de inceputul Turneului, pentru a o ameninta. Unele districte vor sa se revole, iar Katniss trebuie sa ii convinga pe toti de iubirea ei pentru Peeta.
Dar in timpul vizitei in districtul 11, Katniss rosteste niste cuvinte care iau o cu totul alta intorsatura si toti cei prezenti in piata publica fac un gest pe care Presedintele il priveste precum o sfidare. Multi din cei prezenti in acea zi in piata, sunt omorati doar pentru ca au aratat un semn de rebeliune.

In mod normal, Katniss, ca si invingatoare a unei editii Jocurile Foamei, trebuie sa fie mentor pentru tributurile participante la urmatoarele editii. Dar primele sale Jocuri ca si mentor, sunt de fapt reprezentate de Jubileul Pacificarii, o editie speciala ce are loc din 25 in 25 de ani. O editie speciala, cu reguli speciale, ce nu au legatura cu regulile de baza ale Jocurilor.

Si astfel, noile reguli anunta faptul ca tributurile din acest an, vor fi extrase dintre invingatorii aflati in viata la momentul respectiv. Ceea ce inseamna ca invingatoarea noastra din Districtul 12, Katniss Everdeen se intoarce in arena. Ea este singura invingatoare a districtului ei, asa ca nu exista nici o alta scapare.

Dar un plan de Sfidare a Capitoliului este pus la punct de anumiti mentori. Un plan secret de care nu stie nici macar Katniss, desi ea este piesa principala.

Dar ce se va intampla cu ea in arena, daca va castiga din nou, sau nu, daca vor reusi sa invinga Capitoliul, va las pe voi sa aflati, citind partea a doua din Jocurile Foamei. :)

Gasiti cartea aici la pretul de 29,38 lei, sau aici la pretul de 22,04 lei in varianta necartonata.


Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut.. eu abia astept sa vad si filmele.. l-am vazut doar pe primul.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. le-am citit pe toate si abia astept sa apara partea a doua a filmului. Parca in august are premiera, daca ma tine memoria bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar nu stiam cand apare partea a doua, dar acum o sa ma uit, sa fiu sigura.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. si eu am inceput sa citesc! filmul mi-a placut foarte mult, asteptam continuarea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. sper sa fie la fel de buna si partea a doua, sa nu ma dezmageasca.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. am citit-o si eu si mi-a placut. de fapt mi-a placut intreaga trilogie :).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING