Suceava, din nou

Buna fetelor!
V-am mai vorbit despre Suceava si cu o alta ocazie. Stiti ca imi doresc tare mult sa vizitez acele locuri minunate pe care tara noastra ni le ofera. De multe ori suntem prea ocupati si prea acaparati de cotodian pentru a mai reusi sa ne bucuram de micile frumuseti pe care ni le ofera natura.
Vad foarte multe locuri frumoase chiar si in orasul meu si ma simt mandra cand le descopar. Dar de fapt ar trebui sa fiu trista pentru ca nu sunt descoperite mai devreme si pentru ca nu se bucura de atentia meritata.
Dar, revenind la Suceava, daca tot as vrea sa ajung acolo, era necesar sa caut si o Pensiune Suceava pentru a analiza mai bine oferta de cazare a orasului.
Astfel am descoperit un loc minunat, parca desprins dintr-o revista cu idei pentru decoratiuni.. :))
Toate camerele au ca si culoare predominanta - rosul, o culoarea pasionala, care imi inspira o stare de bine. Si ca sa va dati seama cat de mult imi place aceasta culoare, va spun ca si camera mea e baza pe rosu.. :D Am doi pereti rosii si doi albi, si perdeaua este un degrade de la rosu la negru, superba... :D
Asa ca atunci cand am vazut imaginile cu aceste camere din pensiune, am ramas placut impresionata. Chiar si baia are faianta rosie, ceea ce e mai mult decat superb, pentru mine. :D

Cam asa arata o camera. Este amenajata in stilul minimalist al camerelor de hotel, dar pare un pic mai intima, datorita coltisorului creat de acel mic birou si cele doua fotolii care il flancheaza.

Dar nici exteriorul nu se lasa mai prejos. Pensiunea arata intr-un mare fel, chiar mai bine decat foarte multe hoteluri.
Imi plac luminile care strapung intunericul si sunt o dovata vie a persoanelor cazate acolo.

Ce spuneti fetelor? V-ati caza intr-o astfel de pensiune?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING