Cartea saptamanii: Clubul iubitoarelor de ciocolata


Buna fetelor!
In ultimul timp am cam neglijat aceasta rubrica a blogului meu, dar acum, pentru ca vacanta si-a intrat in drepturi, va voi povesti din nou despre o multime de carti pentru ca mi-am propus sa citesc foarte mult.
Incepem seria de recenzii cu o carte foarte frumoasa pe care doar ce am terminat-o. Este vorba despre Clubul iubitoarelor de ciocolata, scrisa de Carole Matthews. Este un roman ce are in centru 4 prietene foarte bune. Toate au probleme in viata personala, dar gasesc alinare la Paradisul Ciocolatei, un restaurant in care se intalnesc ori de cate ori au ceva de destainuit.

Cele 4 prietene sunt Lucy, Chantal, Nadia si Autumn.
Lucy este vocea naratorului, ea povestindu-ne cele intamplate cu prietenele ei. Inselata de catre Marcus, un barbat ce nu poate fi fidel unei singure femei, se simte dezolata si cauta refugiu in ciocolata. La locul de munca gaseste alinare in persoana Cuceritorului (asa il numeste ea pe seful ei), dar asta nu se intampla pentru mult timp, deoarece ea lucreaza doar temporar aici si in scurt timp ramane fara serviciu. Dar intr-o seara, cand se afla singura la Paradisul Ciocolatei, il intalneste pe Jacob, un tanar incantator la prima vedere. Acesta o invita la o serata a ciocolatei si asa se naste o idila intre cei doi.

Nadia provine dintr-o familie de indieni care tine foarte mult la traditie si de aceea, atunci cand ea se casatoreste cu Toby, parintii o desmostenesc. Totul a mers bine o perioada, pana cand sotul ei a devenit dependent de jocurile de noroc. Tot Toby este cel care nu o lasa pe Nadia sa isi ia un job, pe motiv ca nu mai are cine sa stea cu Lewis, fiul lor. Dar datoriile se inmultesc si problemele lor cresc, ajungand sa fie fara rezolvare. Dar Chantal o ajuta pe Nadia acordandu-i un imprumut de 30 de mii de lire, care o ajuta pe tanara noastra indianca sa scape de datorii si sa ia totul de la zero.

Autumn este o tanara visatoare, care vede doar partea plina a paharului de fiecare data. Ea lucreaza intr-un atelier la un centru de reabilitare si are toata ziua de a face cu tineri care incearca sa renunte la droguri. Intr-o zi se trezeste la usa cu fratele ei care si-a pierdut apartamentul si care ii cere gazduire. Bineinteles ca nu il poate refuza. Dar in zilele care urmmeaza, afla ca si fratele ei este inca un tanar care are nevoie de ajutor in lupta cu drogurile.

Chantal, o femeie puternica atat din punct de vedere financiar dar si moral, ar parea cea mai fericita din lume. Dar nu este chiar asa. Pe plan sentimental nu este deloc implinita. Nici nu isi mai aminteste de cand nu a mai fost impreuna cu sotul ei si de aceea cauta implinire de la orice alt barbat dispus. Astfel, intr-o seara agata un tip intr-un bar si dupa ce are parte de o noapte de neuitat, dimineata observa ca tipul respectiv nu era altceva decat un mare talhar. Ii fura toate bijuteriile si dupa cateva zile o suna pentru a-i cere bani pentru ele.
Dar Lucy pune la cale un plan pentru a recupera bijuteriile fara a plati pentru ele. In plan sunt implicati si proprietarii Paradisului Ciocolatei, doi foarte buni prieteni ai fetelor.

Daca planul lor va reusi si daca problemele celor 4 ciocoholice se vor rezolva, va las pe voi sa aflati, citind Clubul iubitoarelor de ciocolata.

Puteti gasi cartea in aceeasi librarie online, la pretul de 31,41 de lei, alaturi de alte carti online la preturi foarte mici.

Comentarii

  1. Cred ca e un deliciu sa citesti cartea asta intr-o dupa-amiaza de duminica:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e tare placuta si relaxanta cartea..
      dar din pacate eu am inceput-o inainte de sesiune si apoi am stagnat cu ea pana dupa ce am terminat examenele.. :)
      dar de acum o sa citesc mai repejor.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Interesant insa pentru urmatoarele 2 luni(ca trebuie sa ma amai impart si cu licenta) sunt asugurata cu cele 3 volume din 50 shades si cartea eat pray love <3 Dar petru viitor suna bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 50 shades se gaseste si pe lista mea.. si cred ca in aceasta vacanta voi citi cele 3 volume.. :D
      Eat pray love mi-o doresc de mult dar nu am apucat inca sa o cumpar.. dar ramane pe lista de dorinte.. :D
      sa o citesti si pe aceasta.. pentru ca merita.. e o carte tare draguta si amuzanta.
      si mai exista si volumul 2 - Dieta iubitoarelor de ciocolata.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Imi amintesc ca am citit recenzii ale acestei carti si in cadrul campaniei vALLuntar. De-atunci mi-a trezit interesul si tu imi confirmi asta!

    Multumesc, Dia!
    Pupici, draga mea!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e o carte foarte ceruta in cadrul campaniei vALLuntar.. si sa stii ca merita.. e o carte relaxanta care te face sa evadezi un pic din realitate..:)
      sper sa ai ocazia sa o citesti si tu curand
      te pupic, draga me!

      Ștergere
  4. abia astept sa o citesc si eu ! sunt o mare devoratoare de ciocolata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. atunci o sa iti placa foarte mult. pentru ca toate delicatesele cu ciocolata sunt descrise in cele mai mici detalii.. :)
      pupici!

      Ștergere
  5. am mai citit despre cartea asta pe undeva si m-a tentat. pare interesanta si nah! cu ciocolata :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ti-ar placea.. e in stilul celor chic-lit.. :)
      te pupic!

      Ștergere
  6. sigur,in timp ce lecturezi aceasta carte,ai nevoie de multa ciocolata prin preajma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca nu este neaparat.. :D eu am reusit sa ma abtin.. desi ador ciocolata sub toate formele ei.. :D
      pupici!

      Ștergere
  7. vin si eu cu o propunere: doua carti aceeasi autoare
    cuvintele mele sunt prea sarace sa pot sa le descriu

    "Insula fluturilor" de Sorina Popescu - o fresca a sufletului

    "Mireasma trandafirilor salbatici" de Sorina Popescu - o incursiune in timp, o poveste de dragoste fascinanta dintre un conte englez si o tanara romanca - mare parte din actiune se petrece in Anglia zilelor noastre

    http://www.librarie.net/carti/189247/Mireasma-trandafirilor-salbatici

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING