O noua carte, aceeasi saptamana

Buna fetelor!
Stiu ca saptamana aceasta am mai scris recenzia unei carti, dar daca tot am terminat si ultimul volum din Jocurile Foamei, anume Revolta, nu m-am putut abtine, asa ca va vorbesc astazi si despre cartea care incheie aceasta minunata trilogie.
Revolta incepe intr-o altfel de lume. O lume in care districtul 12 nu mai exista, casa lui Katniss nu mai exista. Majoritatea locuitorilor districtului 12 au murit in bombardamentele comandate de catre Capitoliu si doar o mica parte au reusit sa supravietuiasca si asta doar sub indrumarea lui Gale, prietenul cel mai bun al lui Katniss.
Supravietuitorii au fost dusi in Districtul 13, district care se credea distrus, dar care a supravietuit sub pamant vreme de 75 de ani. A facut un tratat cu cei din Capitoliu pentru a putea trai in secret.


Majoritatea celorlalte districte sunt in revolta impotriva Capitoliului si asta se datoreaza doar faptului ca invingatoarea noastra, Katniss Everdeen le-a dat speranta atunci cand a sfidat Capitoliul pentru a doua oara. 
Dar pentru a reusi sa invinga rebelii au nevoie de gaita zeflemitoare, au nevoie de cea care le-a dat incredere spre un trai mai bun, au nevoie de Katniss. Acesteia ii ia mult timp pentru a se reface, dar intr-un final, accepta sa conduca revolta, in schimbul anumitor cerinte, pe care presedinta Districtului 13 le va indeplini.

Dar sunt multe piedici care intervin in lupta fetei impotriva conducerii, sunt multe momente in care ea insasi este confunza pentru ca nu stie daca sa il aleaga pe Peeta sau pe Gale.
Intr-un final va trebui sa faca o alegere. V-a trebui sa se hotarasca fara cine nu poate supravietui.
Si doar atunci va afla care este sortitul ei.

Dar nu vreau sa va spun mai multe, ci va las pe voi sa cititi aceste 3 volume din Jocurile Foamei si sa imi spuneti apoi ce parere aveti despre ele.
Eu abia astept sa apara si urmatoarele parti din ecranizare. Am vazut prima parte si mi-a placut mult pentru ca a urmat fidel linia cartii. Sper ca si celelalte doua sa se ridice la inaltimea asteptarilor.


Gasiti cartea aici la pretul de 39,02 lei, aici la pretul de 25,42 lei sau aici la pretul de 24,33 lei.
In plus, la Elefant, pentru orice comanda primiti un cadou surpriza ce consta in carti in valoare de 50 de lei. :) Eu am profitat deja de oferta. :D





Comentarii

  1. pare interesanta:)scurta ta descriere mi-a trezit interesul:)
    momentan citesc Dan Chisu -Singur sub dus si George Calinescu -Enigma Otiliei care spre rusinea mea n-am reusit sa o gust pana "acum",te pup!


    http://thatswhywesmile.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am citit si eu Enigma Otiliei. E o carte frumoasa dar eu prefer mai mult cartile usoare, pentru relaxare :D
      daca ai ocazia, sa citesti si Jocurile Foamei pentru ca sigur ti-ar placea
      pupici!

      Ștergere
  2. Sper sa pun si eu mana pe cartile astea, mi-au captat interesul.
    Am vazut doar primul film din serie [stiu ca a aparut sau trebuia sa apara cel de-al doilea, nu sunt deloc la curent cu asta] si chiar imi doresc cartile. :)
    Acum citesc romane de dragoste. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper si eu sa reusesti sa le achizitionezi :)
      am vazut si eu prima parte si abia astept sa vad si continuarea :D
      am si eu romane de dragoste, din colectia Lira, cele care au aparut la Libertatea pentru femei, si abia astept sa le citesc
      pupici!

      Ștergere
  3. par foarte interesante toate cartile. sper sa mi le achizitionez si eu sa le in vacanta cu mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa le cumperi pentru ca se citesc foarte repede. :)
      pupicei!

      Ștergere
  4. Filmul mi-a placut foarte mult! Sunt convinsa ca sunt fascinante cartile!

    Pupicei, Dia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intotdeauna cartile au fost mai bune decat filmele, asa ca daca ai ocazia, sa citesti si cartile
      pupicei, draga Ilda!

      Ștergere
  5. M-am uitat si la primul film si am citit si cartile. Nu se compara filmul cu cartile. Cartile sunt mult mai bune ,pentru ca in ele este dezvaluit fiecare gand si sunt foarte bine structurate. Le recomand! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este, cartile sunt mult mai bune. Dar mi-a placut si filmul pentru ca in mare a urmat ideea din carte, spre deosebire de alte ecranizari dezamagitoare
      ma bucur ca au fost si pe gustul tau
      te pupic!

      Ștergere
  6. Mi-a placut si aceasta dar nu la fel ca celelalte doua.
    Firul narativ mi s-a parut usor diferit.
    Abia astept filmele :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, nu au mai avut loc alte Jocuri ale Foamei. dar cu toate astea, a fost o actiune antrenanta. :D
      astept si eu cu nerabdare filmele.. :D
      pupici!

      Ștergere
  7. eu le-am terminat pe toate trei in trei zile si am avut noroc ca le-am citit una dupa alta :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu am avut chiar aceasta viteza dar pe ultimele doua le-am citit destul de repede.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  8. Iti recomand A Game of Thrones. Ai mare grija, provoaca dependenta !
    Te pup, Didi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am deja cartile si astept vacanta sa am mai mult timp pentru ele. :D:D abia astept sa le citesc
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING