sâmbătă, 6 iulie 2013

Colaborare 31 teme de manichiuri:25.Rainbow nails

Buna fetelor!
Vreau sa va spun ca abia asteptam aceasta tema.. pentru ca aveam in gand un model tare dragut, realizat cu buretelul. Dar cand m-am apucat de treaba... nu stiu ce s-a intamplat.. pentru ca nimic nu voia sa imi iasa asa cum ma asteptam.
Cred ca mi-am cam pierdut indemanarea de cand nu am mai realizat un gradient.
O sa va arat si fotografiile cu asa-zisa manichiura, dar mai la sfarsit.

Dupa ce mi-a trecut dezamagirea privind prima manichiura, am sters repede unghiutele si am realizat ceva mult mai simplu, dar ma simt mai bine asa. E o manichiura pe care as purta-o cu drag.

Sper sa va placa ce am realizat astazi si sper ca manichiura viitoare sa fie mai apropiata de cea din capul meu.. :))

A doua incercare:
Din nefericire, cand am facut pozele eram singura, si nu am acut alta posibilitate decat sa fac doua si sa le unesc.. :D asa ca sper sa intelegeti. Am pus mainile asa pentru ca toate culorile curcubeului sa fie in ordine.. :)) Apoi le-am repetat pe primele trei.. :D
E o manichiura foarte simpla dar imi place tare mult.
As mai reincerca aceasta manichiura, dar cu niste nuante ceva mai vesele.. :D:D

Prima incercare (nereusita):
In mintea mea era ceva de genul acesta:
Si mi-ar fi placut sa iasa asa pe toate unghiutele... insa nu stiu ce mi s-a intamplat.. :D:D

Produsele folosite:

Abia astept sa vad ce manichiuri minunate au realizat prietenele mele, pentru ca ele cu siguranta au facut ceva mult mai spectaculos:
Anca
Maya MakeUp
Andreea M.
Carla
Madalina
Agota
Georgia
Josephine
Alisa
Alina
Flori
Ryta
Raluca
Nicola
Ana
Aby

P.S. Aceeasi librarie online, Libris, despre care v-am scris in multe recenzii, ofera transport gratuit toata luna iulie.. :D In plus, nu exista nici o carte fara reducere.. :D Asa ca profitati de aceasta ocazie. Eu cu siguranta voi profita.




12 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...