Ce produse mai testez

Buna fetelor!
Cele care ma urmariti pe facebook, ati vazut deja cutia pe care am primit-o din partea Guam cu produse pentru testare. Dar nu v-am aratat si continutul.
V-am promis ca vi-l voi arata luni, dar ieri am preferat sa va vorbesc despre ultima carte termina, insa astazi nu mai vreau sa aman.
Cam asa arata continutul cutiei, cutie pe care am restaurat-o. A avut un pic de suferit atunci cand am desfacut pachetul.. dar parca era prea draguta ca sa o arunc, asa ca am lipit-o si o voi pastra pentru a o refolosi.
Stiam in mare parte ce produse voi primi, dar atunci cand am inceput sa scot din cutie, am avut o mare surpriza.

O supriza ce consta in 5 mostre primite in plus fata de produsele despre care eu stiam.

Cele trei produse despre a caror venire stiam :) sunt:
-Unt exfoliant dren - pe care il puteti gasi aici la pretul de 47,30 lei
Descriere oficiala:
Reprezinta un tratament complet pentru dus, indispensabil in tratarea imperfectiunilor cutanate ale epidermei. Actiunea exfolianta si delicate a Sarurilor Marine atent selectionate, indeparteaza imediat stratul de cellule moarte de la suprafata pielii si elibereaza, pe perioada masajului, proprietatile esentiale ale oligoelementelor, a untului de Karite si a mixului de Uleiuri Vegetale, care revigoreaza si revitalizeaza pielea. Untul fin si uleiurile pretioase hranesc pielea si ajuta la refacerea barierei natural hidrolipidice, prevenind deshidratarea si redand vitalitatea si elasticitatea epidermei. Se aplica o data pe saptamana, prin masaj usor, circular si se clateste din abundenta dupa cateva minute . Foarte potrivita aplicarea produsului si in timpul sedintelor prelungite la sauna sau baie turceasca. 

-Masca gel exfolianta - First Mask - pe care o puteti gasi aici la pretul de 37,40 lei
Descriere oficiala:
Indicată pentru toate tipurile de ten, masca gel exfoliantă curaţă delicat pielea prin eliminarea impurităţiilor şi punctelor negre. Se aplică de 1-2 ori pe săptămână, pe pielea umedă masând cu mişcări circulare insistând în zona T, apoi clătind cu apă din abundenţă. În cazul unui ten sensibil se recomandă aplicarea produsului o dată pe săptămână. Substanţe active: Phytoplancton Guam, Acqua Madre, Mesteacăn, Lemn de Bambus. Datorită substanţelor active, masca gel exfoliantă cu microgranule are un efect răcoritor şi revigorant, pielea devenind, hidratată în profunzime, luminoasă şi catifelată. 

-Namol alge Guam cu actiune rapida - pe care il puteti gasi aici la pretul de  74,80 lei.
Descriere oficiala:
Este indicat pentru o piele normală şi pentru un grad mare de celulită. Este recomandat ca un tratament şoc, înainte de începerea unui tratament complet cu Nămol de Alge Guam. Acţionează împotriva adipozităţilor cutanate şi a inestetismelor provocate de celulită. Mod de folosire: Se aplică într-un strat subţire se aplică pe zonele interesate, se lasă să acţioneze 10-15 minute înfăşurând părţile tratate cu o folie transparentă. Se îndepărtează la duş cu apă caldă. Pentru un tratament complet în zilele de pauză se recomandă o Cremă cu Nămol de Alge Guam de la linia vipcomplements. Deoarece utilizarea produsului generează căldură difuză la nivelul epidermei, pişcături active şi prurit, nu se recomandă pentru pielea sensibilă. Se recomandă folosirea de 2-3 ori pe săptămână timp de maxim 3 săptămâni. Ingredienţi: Alge Guam, Argilă, fitoextracte de Iederă, Castan Sălbatic, Fucus, Uleiuri esenţiale de Lămâie şi Oregano. Efecte: Mobilizează ţesutul gras cutanat în exces, stimulează circulaţia, determină eliminarea toxinelor, ajută la eliminarea celulelor moarte aflate la suprafaţa pielii şi conferă pielii elasticitate şi tonus. 

Iar mostrele primite in plus sunt:
-2 mostre de Crema pe baza de namol Anticelulitica formula rece - fiecare de 10 ml
-2 mostre Namol de alge Guam pentru talie si abdomen - fiecare de 75 ml
-1 mostra Namol de alge Guam Formula rece - 90 ml.
Mostrele sunt destul de generoase si abia astept sa le folosesc si sa imi fac o parere si despre ele.. :)

Am primit produsele saptamana trecuta. Au ajuns extrem de repede, in mai putin de 24 de ore.. daca va vine sa credeti.. :)
Am inceput deja testarea celor trei produse dar vreau sa mai astept pentru a-mi forma o parere completa si corecta despre ele, dupa care voi face review pentru fiecare in parte.
Oricum cred ca vor fi pe placul meu, pentru simplul motiv ca sunt create doar pe baza ingredientelor naturale, in speta alge si saruri marine. :)


In plus, produsele au fost foarte bine venite, tinand cont de faptul ca sunt inca in Project Pan si incerc sa ma tin de el cu stoicism.. :D:D

Voi ati incercat produsele Guam?


Comentarii

  1. Astept parerile tale despre aceste produse. Imi place ca au ingrediente naturale. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a fost primul lucru care m-a atras la ele, compozitia naturala.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. sa le folosesti cu placere :). asteptam si impresiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, draga mea
      o sa revin cat de repede posibil :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Nu mai auzisem pana acum de aceasta firma. Sper sa iti priasca produsele si astept cu drag review-uri. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu auzisem inainte, dar produsele mi-au lasat o impresie placuta pana acum.. :) dar mai astept putin timp pana imi formez o perere mai completa
      pupicei!

      Ștergere
  4. Sa le folosesti sanatoasa!:)
    Sunt curioasa cum sunt, pentru mine sunt necunoscute deocamdata;)):D
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Lore
      deja am inceput sa le folosesc, asa ca sper sa pot formula o parere completa cat mai curand
      pupici!

      Ștergere
  5. Aud pentru prima data de aceasta firma. Astept cu interes impresiile tale, Diana!
    Sa le folosesti cu drag si cu rezultatele asteptate!

    Pupicei!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, draguta mea!
      sper sa am parte de rezultatele asteptate.. :)
      o sa revin cu detalii
      te pupic!

      Ștergere
  6. haide in statiunea Lacu Sarat,Braila...acolo gasesti namol pt. toate!
    te pup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING