Colaborare 31 teme de manichiuri: 28. Gradient

Buna fetelor!
Am ajuns si la a 28a tema din colaborarea noastra cu unghiute, o tema pe care o asteptam cu nerabdare.
Cred ca ati observat ca de-a lungul acestei colaborari am folosit gradient-ul cred ca de vreo 3 ori daca nu ma insel.. deci asta ar fi deja a 4a manichiura gradient din colaborare.. :D
Dar pentru ca este o tema dedicata special gradientului, am deci sa fac pentru voi ceva mai special.
Am vazut aceasta manichiura intr-un tutorial acum mai multe luni si am ramas placut impresionata. De atunci am asteptat momentul potrivit pentru a o realiza si in sfarsit a venit.
Asa ca pentru astazi am pregatit un Reciprocal Gradient care sper sa va placa :D
E prima mea incercare nu aceasta manichiura si chiar daca nu sunt 100% multumita, imi place destul de mult rezultatul.

M-am folosit de buretel si de fasii de scotch. :D Din pacate nu am avut nail strip tape asa ca m-am folosit de ce am avut la indemana. :D
Nu este o manichiura grea, ci doar necesita fooooaaaarte mult timp.. :D:D
Pentru final, va arat ce carte citesc acum. In curand o sa va vorbesc despre ea. E super draguta si oricum am o surpriza pentru voi care include si aceasta carte. :D

O puteti gasi si in aceasta librarie online la pretul de 10,44 lei. :D

Dar pana la supriza.. :D:D sa vedem ce manichiuri au realizat si prietenele mele:
Anca
Andreea M.
Alina
Carla
Ana Maria
Cleo
Maya MakeUp
Alisa
Diana
Ryta
Madalina
Roxy
Josephine
Andra
Flori
Agota
Ana
Aby
Cristina
Mada



Comentarii

  1. Ce frumos. Pana sa citesc postarea, ma intrebam ce ai folosit in locul benzilor. Dungile sunt putin mai groase si mie personal imi plac foarte mult. Ma obisnuisem sa vad reciprocal gradient doar cu benzile speciale de nail art.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti plac. :) de cand imi doresc sa cumpar si eu benzile speciale pentru nail art dar mereu a intervenit altceva asa ca am ales sa folosesc scotch-ul. :D
      pupicei!

      Ștergere
  2. Foarte buna ideea cu scotch-ul :D ! Nici eu nu am nail strips dar la asta nu m-am gandit cand am avut nevoie de ele :)). Foarte draguta manichiura ta,si chiar m-ai facut curioasa cu acea carte ! Astept mai multe detalii cu parerea ta despre ea,poate o cumpar si eu :D ,hihi. Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. saptamana viitoare sper sa reusesc sa scriu recenzia. E o carte super draguta si mi-as dori mult sa fie si ecranizata
      pupicei!

      Ștergere
  3. Si eu am vazut un tutorial la reciprocal gradient, ti-a iesit super, mi-as dori si eu sa incerc. N-am benzi din alea, dar cred ca voi folosi scotch la fel ca tine :) multumim pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur pentru ca am fost de ajutor. Abia astept sa vad cum iti iese
      pupici!

      Ștergere
  4. Wa...super interesant ti-a iesit!!! imi place si ideea si culorile!

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte frumoasa manichiura, am vazut si eu tehnica....da parca trebuie sa astepti asa mult sa se usuce si alea...ai avut raaabdare . Felicitari, e superba manichiura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos. Da.. trebuie sa astepti pana se usuca primul strat pentru ca altfel se strica atunci cand pui benzile.. :)

      pupicei!

      Ștergere
  6. Frumoasa manichiura, si nuantele folosite se vad tare bine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ok, se vede ca nu mai sunt la curent cu noutatile, habar nu am de tehnica asta, dar unghiile tale sunt superbe!ador nuantele folosite de mov, iar dunghiile imi plac muult!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. movul e si una din culorile mele preferate, de aceea am ales nuantele astea.
      am vazut si eu un tutorial acum ceva timp.. oricum mereu descopar lucruri noi.. :)
      pupicei!

      Ștergere
  8. foarte fain arata, dar ma ia cu ameteala gandindu-ma cat timp trebuie pentru lipirea scotch-ului :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu dureaza mult sa lipesc fasiile, mai mult dureaza sa le tai.. :))) ca se lipesc de forfecuta.. :D
      pupici!

      Ștergere
  9. Imi place foarte mult manichiura ta si mi-ai dat si mie tema de facut acuma :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce spectaculos e rezultatul , mi-a dat un imbold sa incerc si eu .... intrebarea e, am oare rabdare ? :))
    Congrats, ai luat in serios colaborarea .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult.. sunt teme care imi plac foarte mult si vreau sa iasa ceva super.. desi de multe ori nu reusesc sa fac ce imi imaginez.. :D
      sper sa incerci si tu
      pupici!

      Ștergere
  11. Ce frumos ti-a iesit! Eu nu as avea rabdare la un asemenea model :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar e nevoie de multa rabdare dar daca iti pui un film sa mai treaca timpul.. poate o sa reusesti :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING