Cumparam?

Buna fetelor!
Nu stiu daca voua vi s-a intamplat vreodata, dar eu m-am lovit de o situatie de cateva ori. Si anume lipsa banutilor si-a facut prezenta si in viata mea.. :)) ca si in a altora dupa cum imi pot imagina.
Si atunci cand nu mai gasesti nici o alta solutie, orice ocazie se iveste este bine primita.
Acum cativa ani ma aflam intr-o situatie mai uratica si datoriile parca depaseau bugetul meu din ce in ce mai mult.
Deja am inceput sa vorbesc precum eroinele din cartile despre care va povestesc. Parca doar ele au datorii de mii si mii de dolari.
La noi parca nu se inamplta chiar asa, dar cred ca datoriile nu ocolesc pe nimeni.
Si aveam cateva bijuterii de aur pe care nu le mai foloseam. Stiti deja ca eu prefer argintul in detrimentul aurului, asa ca nu mi-a fost greu deloc sa ma despart de ele. Am un singur inel de la mami si o pereche de cercelusi foarte mici de la nasa mea. Doar aceste bijuterii din aur sunt folosite constant. In rest nu port nimic din acest metal.

Si nu doar eu sunt in aceasta situatie, ci si parintii mei.
Asa ca, atunci cand un prieten de-al nostru a spus "Cumpar aur", nu am mai stat pe ganduri si i-am spus imediat ca avem si noi cateva grame.. :))
E fost foarte ok, ne-a verificat bijuteriile si ne-a oferit pentru ele un pret foarte bun pentru acea perioada.
Si pentru ca totul a decurs foarte bine, am mai apelat inca o data la aceeasi persoana.
Astfel am rezolvat problemele pe care le aveam atunci, destul de usor si fara prea mari eforturi din partea nostra.

Voua vi s-a intamplat sa aveti astfel de probleme financiare care sa va impinga la aceasta rezolvare?
Ce parere aveti despre vanzarea aurului? :)


Comentarii

  1. am bagat la amanet de 1001 de ori chiar si verigheta mamei cand am avut nevoie.am pierdut multi bani cu dobanda,dar cel putin nu a mai trebuit sa apelam la nimeni si nu a stiut nimeni ca n-avem noi ce manca si apelam la metode disperate.nu as vinde aurul decat in ultima instanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la amanet nu am mers niciodata.. :D sper sa nu fie cazul
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING