Relaxare pentru tot timpul anului

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu imi doresc de foarte mult timp sa am o piscina. Si nu ma refer aici la cele pe care le vedem de multe ori in filme, desi nu le-as refuza niciodata. Daca mi-as permite vreodata cu siguranta as alege sa am o casa cu o piscina acoperita, pentru a ma putea relaxa tot timpul anului. Visez la o piscina undeva la subsol. Sa fie o incapere mare, incalzita, care sa cuprinda pe langa piscina cu apa calduta, si o masa de biliard, una de tenis, cateva fotolii, o canapea si cine mai stie ce alte minunatii. Dar pana atunci este cale foooarte lunga. Desi niciodata nu se stie ce ne rezerva viitorul. Nici unui jacuzzi nu i-as spune "nu". Si cine ar putea refuza o baie intr-un jacuzzi?
sursa

La o simpla cautare pe Google piscine ieftine preturi, acesta returneaza o multime de rezultate. De multe ori nici macar nu sunt relevante, dar nu imi pot da seama inainte de a accesa paginile respective. Preturile sunt foarte diferite, de la unele accesibile si pentru oamenii normali, sa spunem asa, pana la unele cu preturi exorbitante pe care cu siguranta nu mi le-as permite niciodata sau pe care probabil nici macar nu mi le-as dori.
Oricat de mult as vrea o piscina, sincer... nu as arunca gramezi de bani pentru asa ceva. Un pret minim as plati in conditiile in care bugetul mi-ar permite, dar cam atat. Sunt multe alte necesitati si multe alte lucruri in care se merita sa investesti.
Am gasit chiar si o multime de piscine gonflabile. Anul trecut chiar vorbeam cu iubi si aveam de gand sa cumparam si noi una. Au fost cateva saptamani in care eram chiar foarte hotarati. Chiar ne uitam dupa ele pe la toate supermarketurile. Mereu cand ajungea in Cora aruncam o privire si la sectiunea de piscine gonflabile. Ma uitam dupa reduceri sau diverse promotii.
Preturile pentru acestea sunt chiar foarte bune si cred ca si le permite oricine.
sursa
Acestea se gasesc intr-o multime de dimensiuni si materiale. De la unele foarte micute, potrivite pentru copii sau potrivite doar pentru relaxare, pana la piscine destul de mari, perfect chiar si pentru putin inot. Bineinteles ca si preturile difera dar oricum sunt mult mai accesibile decat celelalte piscine. Dar tot binele are si un dezavantaj. Trebuie ingrijita cu o mai mare atentie. Materialul nu foarte rezistent se poate rupe destul de rapid. Trebuie avut in vedere locul in care urmeaza sa se aseze piscina gonflabila si multe alte detalii.
Dar nu pretul piscinei este cel usturator. Motivul pentru care am renuntat la a cumpara o astfel de piscina a fost apa pe care trebuia sa o schimbam destul de des. Pentru ca nu cred ca e o placere sa te balacesti in apa statuta. :D Si o piscina de dimensiuni cat e cat ok pentru noi, ar fi inghitit foarte multa apa. Apa ce costa destul de mult.. :))
De aceea am lasat balta aceasta dorinta si vara asta am facut bine si am mers ceva mai des la plaja. Costurile au fost ceva mai mici. :)
Dar oricum, pentru viitor, chiar daca e destul de indepartat, sper sa imi permit o piscina, cat de mica, sa pot sa ma relaxez ori de cate ori simt nevoia, fara a trebui sa merg la plaja de fiecare data. :D

Voi ce spuneti? Va doriti o piscina proprie si personala? :)


Comentarii

  1. Pai...mananci, calule, ovaz? :D
    Ce tumbe as mai face acum intr-o piscina!
    Voi da click, macar cu privirea sa ma balacesc!

    Pup, Dia!
    Ilda
    Lavender Thouhgts

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING