Voi cum imbinati utilul cu placutul?

Buna fetelor!
Nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi face mare placere sa pot imbina utilul cu placutul. Mi-am facut blogul din dorinta de a avea un loc al meu in care sa scriu despre tot ceea ce iubesc. Si, asa cum ati vazut deja, v-am scris despre cosmetice, despre carti, hainute si despre prajituri. Cam asta in cea mai mare parte.
Bineinteles ca am scris si despre alte lucruri care fac parte din viata mea, pentru ca imi place sa pot impartasi cu voi tot ceea ce descopar, tot ceea ce traiesc.
Stiti deja ca atunci cand am avut probleme cu blogul a fost una din cele mai urate zile din viata mea. Imi place locul pe care l-am creat aici si stiu ca l-am creat doar cu ajutorul vostru.

Dar daca pe langa toate lucrurile frumoase pe care le aduce un blog, cineva iti ofera si o metoda de recompensa (sa ii spunem asa), de ce sa refuzam? Daca nu stiti inca la ce ma refer, va pot spune doar ca este vorba despre articolele sponsorizate, sau despre advertoriale.
Niciodata nu o sa fac reclama unor produse sau unor locuri, doar pentru ca sunt platita pentru acel articol. Eu o sa imi spun intotdeauna parerea obiectiva despre un anumit produs.
Chiar daca mai primesc unele cosmetice pentru a le testa, tocmai acesta este rolul meu. Trebuie sa le testez si sa scriu parerea mea reala, corecta. Chiar daca niciodata un produs nu va avea aceleasi efecte pentru toate persoanele. Tocmai de aceea, trebuie sa va ganditi foarte bine inainte de a achizitiona un produs doar pe baza unui review. E posibil ca tenul vostru sa fie foarte diferit de cel al persoanei care a scris review-ul.
Chiar daca primim anumite produse pentru testare, chiar daca scriem advertoriale, parerile noastre vor fi intotdeauna sincere. Eu nu pot lauda un lucru daca nu cunosc multe despre el sau, si mai rau, daca mie mi-a facut rau.

Promovarea unui site se face mereu in cunostinta de cauza iar daca nu reusesc sa ma informez corespunzator despre respectivul site, prefer sa abordez mai detasat problema si sa nu indrum pe nimeni gresit.

Asadar, incercati sa nu va formati parereri gresite despre advertoriale. Ele sunt facute doar dupa o analiza destul de buna. In plus, cu ajutorul lor putem avea parte de buget pentru cosmeticele pe care vi le prezentam in fiecare zi :)
Nu va ganditi ca cei care scriu advertoriale fac averi pe spatele vostru. Nu este deloc adevarat. Muncim foarte mult pentru fiecare cuvant scris pentru ca informarea necesita timp.

Eu, oricum incerc sa am o mare parte de non-advertoriale pentru ca nici reclama in exces nu face bine ochiului cititorului. Sper sa nu va suparati pe mine daca din cand in cand mai deviez de la subiectele comune si va mai aduc in atentie si alte lucruri.
Incerc de fiecare data sa va vorbesc tot despre obiectivele uzuale, chiar daca abordez articolele intr-un mod un pic diferit.

Voi ce parere aveti despre advertoriale? Sunt bine-venite in viata bloggerilor?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING