Ce costum de baie preferi?

Buna fetelor!
Nu stiu voi cum sunteti, dar eu, atunci cand vine vorba despre costumul de baie, ma decid extrem de greu.
Nu pot spune ca sunt pretentioasa, dar vreau sa arat intr-un anume fel atunci cand merg la plaja si din acest motiv, nu pot alege orice costum de baie. De aceea, cautarile sunt de fiecare data ceva mai lungi.
Dar si cand gasesc ceea ce imi place, nu mai stau deloc pe ganduri si il achizitionez imediat.

Preferatele mele sunt costumele de baie din doua piese. Am incercat si un costum de baie intreg dar mi-am luat gandul de la el pentru ca se aseza tare urat pe corpul meu. Bineinteles ca exista o mie si o suna de modele, dar eu parca m-am lecuit. Anul trecut vroiam neaparat un costum de baie intreg, dar atunci cand am probat unul...... doar probat a ramas. :))

De aceea stiu ca trebuie sa ma indrept spre cele din doua piese. Imi plac mai mult cele care se leaga, in defavoarea celor fixe, dar nu pot spune ca pe cele din urma le evit. Doar ca primele au un punct in plus.

Prefer ca sutienul sa arate aproximativ ca acesta:
Pentru ca imi incadreaza bine bustul si se aseaza ok.
Daca bustul mi-ar permite, as alege cu siguranta un costum de baie ca acesta:
Pentru ca imi place sa ma bronzez fara dungute.. :)

De obicei aleg culori mai inchise pentru ca am o piele destul de deschisa si imi place sa existe un oarecare contrast. Daca aleg un costum de baie alb, arat foarte palida.
Dar, imi plac costumele de baie deschise, mai ales daca fata care le poarta e foarte bronzata.
Daca si pielea mea ar fi asa, as alege unul din cele doua costume de baie:
costum de baie 1                                       costum de baie 2
Gasiti toate costumele de baie la Erry. Eu o sa urmaresc sa vad ce noi produse vor mai aparea pe site. Puteti urmari si voi pe pagina lor de facebook - aici.

Voi ce fel de costum de baie preferati?



Comentarii

  1. Am aruncat si eu un ochi pe la erry! N-am rezistat...:))

    Pupici, Dia!
    O zi frumoasa, draga mea!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa sunt hainutele astea, creaza dependenta. :D
      pupicei, scumpa!

      Ștergere
  2. mie-mi vine sa plang cand trebuie sa-mi iau costum de baie, am impresia ca nimic nu e croit special pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uff.. cam asa sunt si eu. mai ales cand am probat costumul acela intreg.. uff.. abia asteptam sa ies din el.. :)))
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING