TAG: Daca eram...

Buna fetelor!
In urma cu mai mult timp, am primit acest tag de la Gina si Ilda, doua fete foarte dragi mie carora le mltumesc din suflet. Imi cer scuze, fetelor, ca il fac atat de tarziu, dar nu am avut timp pana acum :)

Daca eram un anotimp, eram primavara. V-am spus intr-o postare ca am redescoperit acest anotimp si ca il iubesc.
Daca eram o luna, eram mai pentru ca este ultima luna de primavara si este luna in care m-am nascut.

Daca eram o zi a saptamanii, eram Duminica. Este ziua perfecta pentru relaxare. Suntem cu toti acasa si chiar daca Luni este dupa colt.. :)) tot e o zi libera de care imi place sa ma bucur.
Daca eram o parte a zilei, eram dimineata. Imi place dimineata dintr-o zi libera. E atat de relaxant sa te trezesti atunci cand iti doresti (sa stiti ca sunt foarte matinala de obicei dar imi place mult senzatia de "fara griji").
Daca eram un peste marin, eram Basslet.
Daca eram un animal de uscat eram o leoaica.
Daca eram o virtute, eram Rabdarea.
Daca eram o planeta, eram Terra. Nu stiu daca mai sunt si alte planete locuite (probabil mai sunt), dar eu imi doream cu siguranta sa fiu o planeta cu viata.. :D
Daca eram un lichid, eram apa. Un lichid simplu dar fara de care nu exista viata.
Daca eram o piatra, eram Amenist. Ador aceasta piatra. Am cateva bijuterii cu ametist si imi plac enorm. :D
Daca eram metal, eram argint. Stiti deja ca imi place argintul si il aleg de fiecare data. As fi putut spune si aurul alb, dar mai bine spun argint.. :D:D
Daca eram o pasare, eram un porumbel. Pur si liber
Daca eram o planta, eram Hortensie
Daca eram un instrument muzical, eram pian. Intotdeauna mi-am dorit sa stiu sa cant la pian. Poate vreodata voi reusi.. :D
Daca eram un sentiment, eram bucurie
 Daca eram un sunet, eram sunetul pe care il face ploaia atunci cand cade intr-un lac.


Daca eram un cantec, eram Rule The world. :D Dar cred ca stiati deja.. :D:D
Daca eram un film, eram A walk to remember
Daca eram un serial, eram 24. Mereu la limita imposibilului si mereu contra cronometru.. :D
Daca eram un oras, eram Barcelona.
Daca eram un gust, eram dulce.. :D:D Eventual gust de ciocolata.. :)))
Daca eram o aroma, eram vanilie. Ador parfumurile sau gelurile de dus care au in compozitie vanilia.. :X
Daca eram o culoare, eram mov, ca un ametist.. :D:D
Daca eram un material, eram bumbac. Practic :))
Daca eram o parte a corpului, eram gura.
Daca eram un drog, eram ciocolata. :X Ca tot am vorbit despre Clubul si Dieta iubitoarelor de ciocolata.. :))
 Daca eram un accesoriu, eram inel (de logodna).. :D:D
Daca eram o materie, eram matematica. Asta se intampla in liceu, acum probabil eram fiziopatologie sau semiologie medicala.. :)))

Daca eram un personaj de desene animate, eram Jerry.
Daca eram o forma, eram stea.
Daca eram un numar, eram 30. :D
Daca eram o masina, eram Rolls Royce
Daca eram o haina, eram o rochie de mireasa.

Ufff.. :D ce lung a fost. :D Sper ca nu v-am plictisit.
Dau si eu mai departe tag-ul fetelor care nu l-au facut inca.
p.s. Fotografiile sunt luate de pe Google.. :D in afara de prima care e proprie. :D





Comentarii

  1. Si mie imi place Rule the world:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ai completat tag-ul, iti multumesc si eu!
    A fost o placere sa citesc raspunsurile tale!:)

    Pupicei, Dia!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce tag minunat, eu vreu sa il fac de anul trecut si nu am timp :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Farte frumos acest tag.
    Cred ca il voi prelua si eu. :D
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper si eu ca il vei prelua.. :D abia astept sa iti citesc raspunsurile
      pupici!

      Ștergere
    2. Sa stii ca te-am nominalizat si pe tine... :) ;)

      Ștergere
  5. super interesanta postarea, ca idee, dar si continutul e foarte frumos

    RăspundețiȘtergere
  6. foarte faina postarea. apropo, cui nu-i plac diminetile in zilele libere? :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma bucur ca ai reusit sa il faci...eu inca sunt datoare cu unul de la tine...:)
    Foarte dragute raspunsurile,si se pare ca ne si asemanam in unele privinte...:)
    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. cu greu, cu greu.. :D
      astept sa il faci si tu pe cel la care te-am nominalizat
      intr-adevar ne potrivim la foarte mult raspunsuri.. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING