Colaborare 31 teme de manichiuri:27. Inspired by the supernatural

Buna fetelor!
Ne apropiem cu pasi repezi de finalul colaborarii dar probabil vom incepe una noua pentru ca mie, cel putin, mi-ar lipsi foarte mult manichiura de sambata dimineata. Mi-a intrat in rutina si nu cred ca m-as putea desprinde cu usurinta de ea.

Pentru astazi avem ceva supranatural.. :)) Initial am avut o lipsa totala de inspiratie. Chiar nu stiam ce sa realizez pentru aceasta tema, asa ca am dat un search rapid pe google, am selectat "fotografii" si am gasit o multime de manichiuri simpatice.
Asa ca m-am lasat inspirata de o astfel de fotografie si am incercat sa refac manichiura care mi-a placut mie cel mai mult.
Pentru ca stiti ca sunt pasionata de cartile cu vampiri, aceasta mi s-a parut manichiura perfecta si sper din suflet ca o sa va placa si voua :)

Nu este o manichiura complicata, dar necesita timp pentru a o realiza. Probabil cu acrilice mi-ar fi iesit mult mai bine, dar nu am avut la indemana decat oje. :)
Dar tot trebuie sa pun eu mana pe un set de acrilice pentru ca stiu ca munca s-ar usura foarte mult.. :)


Abia astept sa vad si manichiurile supranaturale ale colegelor mele:
Anca
Carla
Aby
Madalina
Diana
Agota
Ana Maria
Ryta
Josephine
Flori
Cleo
Alina
Mada
Georgia
Maya MakeUp
Alisa

Comentarii

  1. E foarte interesant rezultatul! Nu as fi reusit asta nici intr-o mie de ani!
    Bravo, Dia!

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca ai fi reusit. Asa credeam si eu cand m-am apucat dar apoi a fost destul de usurel. Doar ca necesita mai mult timp :D
      pupicei, scumpa mea!

      Ștergere
  2. Foarte tare ideea! Imi plac dintii :)) :*. Te puup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac
      la dinti a fost cel mai greu si nici nu mi-au iesit foarte bine.. :D
      te pup si eu :*

      Ștergere
  3. Foarte, foarte frumoase, nici eu nu as reusi niciodata sa realizez asa ceva..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mul :)
      daca ai un pic mai mult timp liber, sa incerci.. sigur o sa iti iasa ceva foarte frumos
      pupici, Simo!

      Ștergere
  4. Ce coltisori draguti:)

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt tare reusite, mai ales coltii, ti-au iesit ft bine...mie nici intr-o 1000 de ani nu mi-ar iesi asa :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos rezultatul! Oja aia de la Aliex avien se numara printre preferatele mele(in top 50.. : ))); imi place cum arata aplicata peste negru. Kisses, G

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. si eu tot asa o folosesc cel mai des, peste negru. e una din preferatele mele
      te pupic!

      Ștergere
  7. uuuuu cat de blooody e manichiura ta :) very spoky imi place :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata chiar bine manichiura ta. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. meriti aplauze, pentru ca modelul l-ai realizat cu oja si stiu foarte bine ca este mult mai dificil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. :D
      sper sa imi iau si acrilice sa pot desena mai usor
      te pupacesc!

      Ștergere
  10. cata originalitate!! super! arata tare bine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. :D eu m-am inspirat dintr-o fotografie, nu a fost chiar original.. dar ma bucur ca iti place
      pupici!

      Ștergere
  11. mama, ce-mi place, in spacial guroiul ala :).

    si eu ma gandeam zilele trecute oare ce ne vom face cand se termina colaborarea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur mult ca iti place.. :D
      pai am vazut ca fetele pregatesc o noua colaborare.. tot cu 31 de teme.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  12. ms mult! :) tot ce e legat de vampiri imi place (carti, filme, manichiuri :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte dragute!
    Te astept si pe blogul meu www.diversitate.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Manichiura ta e super tare! :X Imi plac la nebunie coltii, iar modelul de pe celelalte unghiute mi se pare foarte interesant :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac :)
      am vrut sa fac picaturi de sange pe celelalte unghiute :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING