Random - probleme cu blogul

Buna fetelor!
Nu stiu cate dintre voi ati observat, dar ieri blogul meu a intampinat ceva probleme. La putin timp dupa ce am postat articolul cu review-ul, cand am vrut sa intru pe blog, imi aparea scurt: "Blogul nu exista, sau a fost eliminat".
Am crezut ca este doar o eroare si am tot dat refresh, pana cand m-am convins ca totul era adevarat. Blogul meu fusese sters. Nu stiu nici pana acum din ce motiv. Eu nu il stersesem, iar altcineva nu are datele necesare pentru a intra in cont.
Nu primisem nici un mail de la Blogger cum ca as fi incalcat vreo regula, asa ca nu intelegeam ce s-ar fi putut intampla.
Am incercat sa intru in contul de Blogger dar nu am reusit, pe motiv ca se petrecusera evenimente ciudate in acel cont si ca era necesara o activare a lui. Mi s-a cerut numarul de telefon, pentru a mi se trimite un cod de activare. Cu acel cod am reusit sa intru in tabloul de bord Blogger. Acolo imi aparea: Creaza-ti un blog... adica eu nu aveam nici un blog in acel cont.
Am inceput sa plang pentru ca blogul e foarte important pentru mine, si nu mi-as fi dorit sa o iau de la zero. Am incercat sa gasesc solutii, am vorbit cu alti bloggeri dar nu stiau cum sa ma ajute. Am cautat o adresa de contact Google ca sa intreb de ce mi s-a sters blogul, dar nu am gasit nimic.

Dupa ce m-am linistit, am mai incercat sa gasesc rezolvari si am ajuns pe forumul Google unde mi-am spus problema. Culmea era ca inca 10-20 de bloggeri au avut exact aceeasi problema ca si mine.
Unora li se raspunsese ca ar fi un probabil hacker, altora ca problema ar fi spam-ul. Asa ca nu stiu care a fost cauza. Mi s-a spus ca se va verifica blogul si ca voi primi un raspuns in urmatoarele 7 zile lucratoare.

Mi s-a parut un interval de timp foarte mare, si de aceea am incercat sa caut prin tabloul de bord sa vad daca mai gasesc ceva. Am ajuns la un buton cu "gestionati blogurile" sau ceva asemanator si cand am apasat acolo, mi-a aparut prima pagina din tabloul de bord, asa cum era inainte, adica pagina cu datele blogului. Si cand am accesat adresa, blogul aparuse.
Nu va pot spune cat de mult m-am bucurat in acel moment. Dar imi pare rau ca nu stiu exact cauza, ca sa ma feresc de ea pe viitor. Si nu stiu nici exact ce a datorat restituirea blogului. Daca cei de pe forumul Google au rezolvat, sau daca am apasat eu ceva din tabloul de bord Blogger.

Voi ati intampinat vreodata vreo problema asemanatoare? Daca nu, sper sa nici nu intampinati vreodata, pentru ca este foarte greu sa vezi cum toata munca ta de aproape un an, dispare intr-o secunda.

Sper ca nu v-am plictisit cu aceasta postare, dar voiam sa va spun si voua despre experienta urata de care am avut parte ieri. Si poate ca voi fi de ajutor, in cazul in care vreuna dintre voi a mai patit asa ceva, desi nu v-as dori niciodata.

P.S. in animatie scrie "I love my blog" ... sper sa se inteleaga.. :)) m-am chinuit mult sa o realizez... stiu ca nu e cine stie ce.. dar pentru capacitatea mea tehnica.. e chiar foarte mult.. :D


Comentarii

  1. Ce bine e cand totul se termina cu bine!
    Si eu ma tem de probleme de acest gen...
    Sper ca de acum inainte sa nu mai ai emotii...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. acum cateva zile am trecut 0rin aceleasi sentimente ca si tine,dupa o zi in care ma obianuisem cu ideea ca blogul nu mai exista,e 0, e sters...tadadaam,blogul apare:))mi s a intamplat la fel ca si tie :)

    te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu nu imi mai pot accesa adresa de yahoo :)) Am redirectionat comentariile de la disqus pe alta adresa, la fel si cea pentru comentarii normale (pt cine nu are disqus). Nu stiu de ce s-a intamplat asta..

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi imaginez ca nu a fost prea placut. daca mi se intampla mie cred ca innebuneam, dar este bine ca pana la urma ai recuperat blogul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am intrat si eu ieri la tine si am vazut ce s-a intamplat. Eram sigura ca nu l-ai sters asa pur si simplu, insa m-am gandit ca e doar o toana a bloggerului, insa inteleg ca problema a fost mai complexa de atat. Si mie imi este teama sa nu mi se intample asa ceva de nu ai idee. Am vazut cate a patit si Katynel si e tare aiurea. Mie mi s-a intamplata sa imi fie considerat blogul un soi de spam sau ceva de genul si sa nu mai vrea google chrome sa il mai deschida. A trebuit sa sterg o gramda de poze si link-uri din ele (am sters postari intregi), pentru a elimina problema. Intr-un final am reusit, dar mi-e teama de eventuale alte probleme.
    Sper din suflet sa nu mai ai nicio treaba cu asa ceva de acum incolo...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper si eu sa nu mai apara astfel de probleme. sper sa nu aiba nimeni probleme cu blogul pentru ca e tare greu sa vezi ca dispare ceva ce ai construit in ani de zile.. :)
      de asta mi-a fost si mie frica, sa nu fie considerat spam pentru ca mai am fotografii luate de pe google, chiar daca de fiecare data am mentionat sursa.
      te pupic!

      Ștergere
  6. Vai, ce rău îmi pare ! Mă bucur totuși că ai rezolvat ! Cât am plâns când mi-am șters din greșeală toate pozele de pe blog, din cauză că am făcut curățenie în albumele de Google+ și este legat de blogger. Nu aveam habar...A fost groaznic. Dacă mi-ar dispărea blogul cred că n-aș dormi până nu l-aș rezolva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur si eu ca s-a rezolvat. imi pare rau sa aud despre fotografii.. nu am patit asta dar imi e teama de orice acum. :)
      te pupic!

      Ștergere
  7. nu ma speriati :(((...daca mai aflati ceva despre ce si cum sa ne ziceti si noua !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur scumpa, dar sper totusi sa nu mai apara probleme pentru a le putea rezolva.. :))
      pupicei!

      Ștergere
  8. Am observat si eu ieri, m-am gandit ca e vreo eroare ceva. Ma bucur ca s-a rezolvat problema, totul e bine cand se termina cu bine. :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este. bine ca s-a terminat totul ok. :)
      sper sa nu pateasca nimeni asa
      pupicei!

      Ștergere
  9. am fost intanpinat de acest mesaj din partea unor bloguri eri dar eu credeam ca altceva ,in fine binme ca totul e la normal .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. chiar au patit asa ceva mai multe bloguri, in aceeasi zi.. nu stiu ce s-a intamplat de fapt :D
      pupici!

      Ștergere
  10. Am intrat si eu iesri la tine si aparea mesajul respectiv; m-am gandit ca e o problema temporara!
    Ma sperie ceea ce spui...

    Ma bucur mult ca s-a rezolvat cu bine si ca nu ai avut emotii pentru prea mult timp (asta pentru a vedea jumatatea plina a paharului)!

    Te imbratisez, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da. ma bucur ca nu a durat foarte mult timp pentru ca nu stiu ce ma faceam.. :)
      sper sa nu ai vreodata asemenea probleme
      te pupic, scumpa mea!

      Ștergere
  11. Ma bucur ca ai rezolvat si ti-ai recuperat blogul ,, te pup si mult succes

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING