Unpacking SuperBlog 2012


 Bună fetelor!

Deși au trecut aproape 2 luni de când s-a terminat Superblog, eu nu am făcut nici un articol despre ce a însemnat pentru mine această competiție pentru că am așteptat să primesc toate colețelele pentru a putea să va arăt și premiile primite.

 Când m-am înscris în SuperBlog eram la început de drum, aveam blogul de doar 1 lună și jumătate deci pot spune că eram învățăcel. A fost o competiție dură, cu mulți bloggeri talentați. Deși a fost prima mea participare, am ocupat locul 29 și sunt tare bucuroasă. :D 
 
 Am rezistat până la final, am terminat toate cele 30 de probe în 2 luni și nu am avut nici măcar o penalizare, lucru de care sunt mândră. :D
 Probele au fost frumoase și chiar dacă ajungeam seara la 8 de la facultate, încercam să scriu articolele pentru ziua respectivă.
 
 Singurul lucru pe care îl regret este faptul că în timpul SuperBlog-ului.. mi-am cam neglijat cititoarele... și au fost săptămâni în care scriam doar articolele pentru probe. Rar am avut timp să scriu și articolele cu care va obișnuisem.

 Sper ca la următorul SuperBlog să reușesc să mă organizez mai bine și să îmbin articolele pentru probe cu articolele mele obișnuite.
 
    
 Haideți să va arăt acum ce am primit de pe urma participării mele în această Competiție:

  Lipsește Tricoul SuperBlog din reuniunea de familie dar nu l-am avut la îndemână să îl pot fotografia. Este alb și într-o parte are sigla SuperBlog. Este destul de mare dar cred că vara va fi tare bun... :D
  Apa de toaletă Playboy Vip for her de la Coty. Miroase tare drăguț și vedeți că deja am consumat destul de mult.. :D

 Am primit un voucher de la Nemira in valoare de 50 de lei.  Dar prietenul meu, finalist SuperBlog și el, mi-a dăruit și voucherul lui.. astfel am putut să cumpăr cărți de 100 lei de la Nemira. 
 Bineînțeles că  am ales trilogia Jocurile foamei..  A fost mâna Moșului aici... știți că i-am scris că îmi doresc această serie... :D
 Și pentru că mai rămăseseră câțiva bănuți am mai ales și  cartea Gossip Girl - un trio infernal..  pe care deja m-am apucat să o citesc. Urmează recenzii pentru fiecare, în noua rubrică a blogului - "Cartea săptămânii" sau "O carte pe săptămâna". :)


   Bineînțeles că am primit și diplomă... pentru că nu te poți numi finalist dacă nu ai și o diplomă... :D:D
 
 Și revista Connect - partener media SuperBlog 2012... care a avut și rolul de a menține diploma dreaptă.. :D:D

 Mai primisem și un voucher Mediadot tot în valoare de 50 de lei pe care am vrut să îl ofer prietenului meu... dar prețul transportului putea ajunge și la 35 de lei așa că nu ni s-a părut o afacere avantajoasă și nu am mai făcut nici o comandă.
 
 Acestea sunt premiile mele din competiția SuperBlog.
 
 
  Eu nu am putut să ajung la gală.. dar am văzut-o online... A fost tare frumos și cei care au mers s-au putut bucura de o zi la NH Hoteles, de o piesă de teatru cu Maia Morgenstern și de o noapte într-un club..și au mai primit produse de la alți spronsori  - Delaco și Real :)
 
 Dacă aveți dubii și nu sunteți încă hotărâți să va înscrieți în competiția de anul acesta, eu va sfătuiesc să o faceți pentru că nu aveți ce pirde, ci doar câștigați experiență, prieteni și mai aveți parte și de premii pe deasupra.



















Comentarii

  1. Felicitari si sper sa ne vedem cu bine la urmatoarea editie (care se anunta a avea loc prin primavara :D).
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult!
      am vazut chiar astazi pe fb despre editia din primavara. :)
      abia astept sa inceapa.. desi cred ca o sa fiu tare ocupata cu examenele..
      dar oricum o sa particip.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Frumos, multe felicitari :* spor la citit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult :)
      chiar imi doream mult aceste carti si ma bucur ca acum le am. Abia astept sa le citesc
      pupici!

      Ștergere
  3. Felicitari pentru premii. Mult succes in continuare! xo

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari !! :* .. mi-am dorit si eu foarte mult sa ma inscriu, dar am citit regulamentul si trebuia sa am 18 ani ( si nu aveam :( )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos :)
      daca implinesti anul acesta.. te poti inscrie.. urmatoarea editie e in primavara.. :D
      pupici!

      Ștergere
  5. Foarte frumos concursul si mai ales cartile :) eu m-am inscris pentru primavara.
    http://ancinetwisdom.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa este.. e un concurs superb.
      bineinteles ca m-am inscris si eu pentru editia de primavara.. :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING