Cartea Saptamanii - Chimie Perfecta


Buna fetelor!
Nu stiu daca ati observat banner-ul din stanga dar este dedicat unei noi provocari propusa de Mitz, careia m-am alaturat si eu.
Este vorba despre carti si stiti ca acestea ma pasioneaza foarte mult. Trebuie sa citim cate o carte in fiecare saptamana careia sa ii facem recenzie duminica.

Cum eu saptamana aceasta am citit o carte despre Semiologie Medicala pentru ca marti am colocviu... :D:D voi face recenzie unei calte carti, citita prin octombrie.. o carte care mie mi-a placut teribil si vreau sa va spun cate ceva despre ea.

sursa

Este vorba despre Chimie Perfecta - Simone Elkeles.
Aceasta este prima mea recenzie asa ca sper sa ma descurc binisor.. :D
Nu am putut sa fotografiez eu cartea pentru ca m-am intors in Constanta si cartea o am acasa la parinti.

Eu am cumparat cartea de la Carturesti parca.. cu 30 lei pentru ca mi-a placut mult semnul de carte pe care scria "fata buna + baiat rau = chimie perfecta" :D Mie imi plac tare mult romanele romantice de acest gen si nu m-as plictisi niciodata de ele.
Dar sa revenim la romanul nostru.
Imi place mult ca este relatat atat din perspectiva lui Brittany cat si din perspectiva lui Alex (Alejandro) pentru ca astfel intram si mai bine in pielea personajelor si putem trai odata cu ei toate emotiile prin care trec.
Capitolele alterneaza si astfel avem un capitol din perspectiva ei, urmat de unul din perspectiva lui si tot asa.
Brittany este sefa majoretelor si viata ei pare perfecta... de ce spun pare? Pentru ca are foarte multe probleme acasa si viata ei este de fapt una foarte grea despre care prietenele ei habar nu au.
Alex, face parte dintr-o banda din care ar vrea sa iasa dar nu va reusi decat cu un sacrificiu destul de mare.
Cei doi devin parteneri la ora de chimie, si de aici pana la o frumoasa poveste de iubire nu este decat un pas.
Nu vreau sa va spun mai multe, ci va las pe voi sa descoperiti in caz ca veti citi cartea. Dar daca va plac astfel de povesti romantice, eu o recomand din tot sufletul. 
Va spun sincer ca eu nu am mai reusit sa las cartea din mana dupa ce am citit primele pagini. Romanul contine de toate.. de la comedie pana la drama.. toate emotiile sunt descrise superb si m-au captat cu totul. Dupa ce am terminat-o au fost cateva momente in care imi mai doream sa citesc.. si am intrat pe internet sa caut si alte informatii despre roman. Si ce credeti ca am gasit? :D Ca exista si volumul 2.... va dati seama ca nu am rezistat si am facut imediat precomanda (inca nu aparuse la noi) si am asteptat cu nerabdare sa ajunga la mine. O sa va spun mai multe despre volumul 2 saptamana viitoare.. :)



Cartea poate fi gasita aici la 23,94 lei, aici la 31,52 lei si aici la pretul intreg de 39,90 lei.



Voi ati citit aceasta carte? Ce alte carti asemanatoare imi recomandati?




P.S. Recenziile celorlalte fete:
Deea
Bia
Stefana Alexandra
Lulu




























Comentarii

  1. Nu am citit cartea, insa mi se pare interesnata, poate pentru ca ai spus ca relateaza din ambele perspective si imi plac genul asta de carti .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa o citesti si sper sa iti placa la fel de mult cum mi-a placut si mie.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Succes la examen! E foarte frumoasa semiologia medicala, in plus te ajuta foarte mult in anii urmatori.. Nu am citit cartea "Chimie perfecta", insa parca mi-e dor de o lectura mai usoara, o sa o caut si eu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult de tot.. :) sper sa fie ok la examen.. intr-adevar e frumoasa semiologia medicala.. chiar imi place foarte mult si e cumva baza noastra ca si viitori medici
      sper sa gasesti cartea.. chiar e superba pentru o seara relaxanta.. :D

      pupici!

      Ștergere
  3. am profitat si eu de promotia la vol 1 si mi-am luat cartea. abia astept sa o citesc. sigur o sa-mi placa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa o citesti pentru ca e foarte frumoasa.. :)
      poate o sa revii sa imi spui cum ti s-a parut..

      pupici!

      Ștergere
  4. Suna bine , nu stiu daca am citit vreo carte scrisa din mai multe perspective . O carte pe saptamana ? Oh .. VIS :)) Poate daca ar fi una subtirica , o lectura usoara , altfel .. cine ar mai merge la munca in locul meu ? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te inteleg.. si la mine e destul de dificil cu facultatea dar m-am hotarat ca anul acesta sa nu mai abandonez de tot cititul asa cum am facut in anii trecuti.. :) si daca nu reusesc sa citesc o carte pe saptamana va voi vorbi despre carti pe care le-am citit deja si care mi-au placut foarte mult.. :)

      pupici!

      Ștergere
  5. Ma tenteaza si pe mine.
    Recunosc, imi plac tare mult cartile de acest gen, abia astept urmatoarea vacanta. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu abia astept vacanta sa mai devorez niste carti.. :D pana atunci ma limitez la cateva minute inainte de culcare.. :D
      poate te alaturi si tu provocarii.. :D as avea nevoie de noi idei pentru carti
      ma bucur ca iti plac acest gen de carti pentru ca mai am cateva despre care vreau sa va scriu.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING