Prima comanda Dacic Cool


Buna fetelor!

Am ajuns si eu acasa unde ma asteptau cateva coletele pe care vreau sa vi le arat.
Astazi vorbim despre coletul de la Dacic Cool.
Asa cum probabil ca multe dintre voi stiti deja, pe 1 si 2 ianuarie, Dacic Cool a dublat toate comenzile. Daca produsul pe care il comandam se gasea intr-un stoc limitat, acesta era dublat de un alt produs asemanator.

Eu am comandat urmatoarele produse:

-Complex Alfalfa
-Capsule cu Ulei de catina
-MagAnghinar
-Lotiune purificatoare Gerocossen

Mi-as fi dorit foarte mult sa imi fie dublata lotiunea purificatoare.. dar cred ca a avut un stoc limitat.

Iata produsele pe care le-a primit in plus:

-Ceai de sunatoare
-Ceai de musetel
-2 cutii de Ceai de tei

Fiecare cutie are cate 25 de pliculete si abia astept sa le incerc.

-2 cutii de MagAnghinar
-Sapun moale vegetal
-Capsule cu Ulei de catina
-Supliform
-Crema Antirid monodoze
-Reglacid
-Gel contur ochi

Sunt foarte multumita de tot ce am primit, imi pare rau doar de lotiunea purificatoare. In rest, imi place ca am primit si alte produse (nu doar exact cele pe care le comandasem) si astfel le pot testa si pe acestea.


Voi ati folosit aceste produse? ce parere aveti despre ele?










Comentarii

  1. Gelul contur ochi este foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. l-am folosit un pic pentru ca l-am primit si in traistuta fermecata si mi-a placut, dupa care mi l-a furat mami. Asa ca sper ca acesta sa ramana al meu.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. Si eu sunt curioasa de gelul pentru conturul ochilor, ne faci review dupa ce il folosesti?
    Sa le folosesti cu placere pe toate! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere :) din cate am observat pana acum nu dubleaza decat produsele Hofigal iar pentru alte branduri ofera tot Hofigal, produse diferite fata de ce se comanda. Oricum, sunt produse foarte bune asa ca ar trebui sa ne multumeasca, mai ales ca la final produsele din cutie depasesc cu mult valoarea achitata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos :)
      e posibil sa fie cum spui dar am si 1 produs hofigal pe care nu mi l-au dublat.. :)
      poate ca au avut stocuri limitate. .:)
      dar intr-adevar valoarea produselor depaseste cu mult valoarea achitata asa ca eu sunt tare multumita de ce am primit :)

      pupici!

      Ștergere
  4. si mie imi place ideea celor de dacic cool de adubla comenzi :).
    poate ma incumet vreodata la o comanda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. e foarte draguta ideea si ar fi fost pacat sa nu profit de ea.. :D
      stiu ca dubleaza si comenzile in preajma zilelor de nume..:D

      pupici!

      Ștergere
  5. Cu parere de rau spun ca mie nu mi-a fost deloc pe plac gelul contur ochi, l-am detestat in asa masura incat l-am aruncat (desi nu-mi sta in fire!); dar poate nu mi s-a potrivit mie, sper ca tie sa-ti fie util, m-as bucura!
    Gelul Supliform este chiar bun, pacat ca in comoditatea mea nu il folosesc consecvent...
    Ma ispitesc acele capsule cu ulei de catina!:)
    Iti doresc sa le folosesti pe toate cu drag si cu rezultate foarte bune!:*:*

    Laveder Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu l-am folosit o singura data si mi-a placut cum s-a comportat.. dupa care mi l-a luat mami.. :D astept sa il folosesc pe acesta nou si o sa vad exact cum sta treaba cu el. .:D
      capsulele cu ulei de catine le folosesc pentru problemele cu vederea dar sunt bune si pentru alte afectiuni.. :)

      pupici!

      Ștergere
    2. Si eu am comandat o crema Melcfort pe 2 ianuarie si nu am primit dublura acesteia. In schimb, am primit cremele de la Hofigal, in varianta monodoze. Chiar doream sa le incerc, asa ca au picat bine!

      Oricum, eu cred ca orice cadou e binevenit!

      Ștergere
    3. da.. si eu sunt bucuroasa ca am primit multe produse noi pe care o sa am posibilitatea sa le incerc.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING