Cartea saptamanii: Legile Atractiei


Buna fetelor!
Dupa colaborarea de ieri, am zis sa ramanem in aceeasi sfera, a colaborarilor.. asa ca astazi va prezint a doua recenzie din provocarea "O carte pe saptamana".
Este vorba despre volumul 2 din Chimie Perfecta: Legile Atractiei.




V-am spus saptamana trecuta ca am ramas placut impresionata de volumul 1.. asa ca atunci cand am citit pe internet ca exista si volumul 2, m-am grabit sa fac o precomanda.. pentru ca inca nu aparuse la noi.
Am asteptat cu sufletul la gura vreo 2 saptamani pana cand a ajuns curierul cu mult asteptatul meu roman.
Si am mai asteptat inca vreo cateva zile pentru ca romanul a ajuns acasa la parinti si eu inca eram in Constanta. Cand am ajuns in weekend acasa, am devorat pur si simplu toate cuvintele si am terminat-o intr-o singura zi pentru ca m-a captat la fel de tare ca si primul volum si nu am putut sa las cartea din mana pana nu am terminat-o.
Si Legile Atractiei e structurata ca si primul volum in 2 parti, din perspectiva lui Carlos si din perspectiva Kiarei, capitolele alternand.
Carlos, fratele lui Alex (protagonistul primului volum), pleaca din Mexic si se muta in Colorado. Alex incearca din greu sa il faca pe fratele lui sa renunta la legaturile cu vechea banda. Cand Carlos intra in bucluc si risca sa fie exmatriculat, un fost profesor de-al lui Alex se ofera sa ii fie tutore si sa il tina in casa lui. Fiica profesorului, Kiara, o fata foarte diferita de tot ceea ce ii placea lui Carlos, incepe treptat sa ii capteze atentia. O noua poveste de dragoste, asemanatoare cu cea dintre Alex si Britanny se naste intre Carlos si Kiara.
Emotiie prin care trec cei doi m-au tinut cu sufletul la gura pana la ultimul cuvant.
Chiar daca povestea e asemanatoare cu cea din volumul 1 adica Fata rea + Baiat rau, mie mi-a placut enorm si aceasta carte si daca ar mai exista si volumul 3 l-as citi cu acelasi mare interes.

Nota mea pentru aceasta carte este 10 si daca va plac povestile romantice, va recomand din suflet sa o cititi.



Cartea poate fi gasita aici la 39.9 lei, aici la 29,93 lei si aici tot la pretul intreg de 39.90 lei




























Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING