Ce cărți am primit de la Colțul Colecționarului


Buna fetelor!
Vă spuneam aici despre cele 6 cărți primite de la Colțul Colecționarului.
Astăzi m-am gândit să vi le prezint mai amănunțit pentru că atunci am amintit foarte pe scurt despre ele.
Colțul colecționarului mi-a dăruit un voucher de 100 lei pe care abia așteptam să îl cheltuiesc.
Am stat câteva ore bune să mă decid asupra cărților pe care le voi cumpăra de acei bănuți.

Dar haideți să va arăt ce mi-am ales până la urmă:


Majoritatea cărților sunt destul de vechi dar arată foarte bine pentru vârsta lor.. :D

Firma Girdlestone - Sir Arthur Conan Doyle
 Cartea este din anul 1992 și a costat 14 lei
 Îmi plac romanele lui Arthur Conan Doyle și abia aștept să îl citesc și pe acesta .
Shining - Stephen King Cartea este din 1993 și a costat 23 lei
 Mai am încă 3 cărți de Stephen King dar spre rușinea mea nu le-am citit încă. Abia aștept vacanța să mai devorez câteva cărți fără grija următorului examen.. :D
 Mă bucur mult că Shining face parte acum din colecția mea.. :) de mult timp îmi doream cartea asta.

Spitalul Municipal - Barbara Harrison
 Cartea este din 1978 și a costat 22 lei
 Am văzut acest roman împreună cu Gazeta Sporturilor. Era împărțit în 2 volume, fiecare costând 15 lei. Mi-am dorit mult să o cumpăr.. dar nu aveam bănuți atunci și am tot amânat. Când am văzut că se regăsește și în colecția acestui anticariat, am adăugat-o repejor în coșul de cumpărături.
 Îmi plac mult romanele cu și despre medici și cred că acesta va fi unul din preferatele mele.. :)

Tess D'Uberville - Thomas Hardy
 Cartea este din 1950 și a costat 15 lei.
 Mi-a spus prietenul meu că e un roman foarte bun așa că nu am ezitat să îl adaug pe lista mea de "Cărți de citit".

 Parfumul Doamnei în negru  - Gaston Leroux
 Cartea este din 1984 și a costat 11 lei
 Am mai citit "Secretul camerei galbene" De Gaston Leroux și mi-a plăcut foarte mult așa că sper ca și acest roman să se ridice la așteptările mele.

 Bridget Jones: La limita rațiunii - Helen Fielding
 Cartea este din 2003 și a costat 20 lei
 E o carte din colecția Chic și știți deja că îmi place genul acesta de roman.
 
 După ce le citesc, o să vă spun părerea mea despre ele în rubrica "O carte pe săptămână".

În afară de Spitalul Municipal, celelalte nu se regăsesc momentan pe site-ul anticariatului Colțul Colecționarului. Dar e posibil să le găsiți sub alte forme, în alte ediții, publicate în alți ani.
 
 
 Dacă vreți să dați prima voastră comandă la Colțul Colecționarului, puteți folosi codul  r11804redstandrec20  pentru a beneficia de 20% reducere.
 
 Informații despre cum să folosiți codul de reducere găsiți  aici.





Voi ați citit vreuna din aceste cărți?
























Comentarii

  1. eu nu citesc horror :)) mie teama ca nu mai dorm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac romanele horror... :D si filmele horror imi plac ..dar nu sunt preferatele mele.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. Sunt curioasa de Stephen King si pe mine ma tenteaza. ;))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa ii citesc romanele.. dupa care as vrea sa vad si filmele.. pentru ca are multe carti ecranizate.. :)
      pupici!

      Ștergere
  3. Tess D'Uberville este o carte foarte buna, am citit-o si eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa o citesc.. :) prea multe persoane o lauda.. :D
      pupici!

      Ștergere
    2. pe mine nu m-a dat prea tare pe spate, am si tras mult de ea ca n-am avut timp in perioada aia de citit... e ok, dar ma asteptam la mai mult.

      Ștergere
    3. hmm... e posibil sa am si eu asteptari mari de la ea si nu vreau sa fiu dezamagita. cred ca mai bine sa nu ma entuziasmez prea tare..:D

      Ștergere
  4. Mi-a placut mult Bridget Jones la limita ratiunii, pe prima ai citit-o (Jurnalul lui Bridget Jones)? Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu am citit primul volum. dupa ce am dat comanda am vazut ca mai exista o prima carte.
      dar au continuitate? sau e ok daca citesc doar acest volum?
      pupici!

      Ștergere
  5. Chiar si eu voiam sa te intreb daca ai citit Jurnalul lui Bridget Jones - cartile au continuitate, dar o sa intelegi ce se petrece si daca o citesti numai pe asta. Parerea mea e ca prima e mai reusita, poate reusesti sa o iei si pe aia :) Este si film
    Tess e putin plictisitoare, insa e un titlu important din lit universala :P
    Lectura placuta - te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa caut si jurnalul lui Bridget Jones.. :D ca nu vreau sa am seria incompleta.. :D
      Vreau sa citesc si Tess D'Uberville... chiar daca poate mi se va parea plictisitoare.... :D sper sa fie ok.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING