Crema pentru mâini Hofigal - Review


 Bună fetelor!
 Eu sunt super happy pentru că s-a întors un cățeluș de care mă atașasem foarte tare și care a fost plecat câteva zile.. :D nu știu pe unde a hoinărit.. dar sper să nu mai plece.
 
 Astăzi m-am gândit să vă vorbesc despre Crema pentru mâini Alexandra de la Hofigal.
 Am primit-o în trăistuța fermecată din luna Decembrie de la DacicCool, cărora le mulțumesc din suflet.



Eu nu am mari probleme cu mâinile uscate, deși îmi plac mult cremele pentru mâini. De aceea, crema Alexandra a fost folosită intens de mama mea dar am încercat-o și eu pentru a vă putea împărtăși câteva detalii.

Crema poate fi găsită  aici la  prețul de doar 5,99 lei pentru 200 ml de produs, o cantitate mai mult decât bogată.. :D

Îmi place ambalajul, pentru că permite utilizarea până la ultimul strop de produs. Dar orificiul prin care iese crema mi se pare un pic prea mare și nu pot doza cantitatea optimă.
Are o consistență foarte grasă și de aceea este perfectă pentru persoanele cu mâinile aspre, uscate, crăpate.
Intră destul de repede în piele, pelicula alunecoasă persistând destul de puțin timp.
Lasă mâinile catifelate și moi într-un timp foarte scurt și cu o cantitate mică de produs.
Mirosul este unul discret, de plante, dar nu neg faptul că mi-ar fi plăcut să aibă un miros mai frumos. :D
 
 
Am preluat o idee foarte interesantă de la Gabriela și o să va arăt și vouă cât sunt de bune ingredientele conținute de această cremă, folosind dicționarul pentru ingrediente de aici

Lista de ingrediente:
Aqua, isopropyl myristate, glycerin, cetyl alcohol, cetyl phosphate, ceteareth-20, petrolatum, lanolin, paraffinum liquidum, Chamomilla recutita, silica, methylchloroisothiazolinone/ methylisothiazolinone/benzyl alcohol, BHA, parfum

Best-Good-Average-Poor


După cum vedeți, sunt ingrediente din toate categoriile, dar predomina cele bune, iar cele mai puțin bune sunt la sfârșitul listei. Despre parfum nu am găsit o categorisire în dicționarul de ingrediente dar știu că nu este chiar benefic, de aceea mă bucur că se află în coadă listei.

Nota mea pentru această cremă este 8 și cred că merită recumparata.

Voi ați folosit-o? Ce părere aveți despre ea?



















Comentarii

  1. Ma bucur ca ai preluat ideea! Parfumul face parte din ingredientele de evitat, e cu rosu. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. era o ideea mult prea interesanta ca sa nu o preiau.. :D
      asa ma gandeam si eu despre parfum dar nu l-am gasit in lista din dictionar.. :D
      o sa il inrosesc
      pupici!

      Ștergere
  2. Vreau si eu aceasta crema, neaparat.;))
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. da.. e foarte ieftina la ce cantitate are.. si la ce efecte bune are asupra pielii.. :)
      pupici!

      Ștergere
  4. sunt din ce in ce mai bune produsele noastre !
    mi-ai adus aminte , nici eu nu gasesc un pisic...poate apare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu poate decat sa ma bucucure faptl ca produsele romanesti incep sa se remarce.. :)
      sper sa iti apara pisoiul pentru ca si mie imi era tare dor de catelusul meu cand a fugit.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING