Comanda Avon C2/2013


 Bună Fetelor!
 
 Ieri am primit coletul de la Avon.. cu produsele comandate în campania 2.
 Așa cum vă spuneam la comanda trecută, acum nu am cumpărat multe produse pentru că păstrez bănuții pentru C3 unde am o listă destul de lungă... rămâne de văzut dacă le voi lua pe toate.

Nu vă speriați.. pentru că nu am comandat tot ce este în această poză.. :D Parfumurile le-am primit în programul pentru reprezentanți pentru că am îndeplinit câteva reguli :)

 Mi-am cumpărat noul ruj - Perfect kiss în nuanța Lovey Dovey Pink
 Preț: 15,99 lei
 Îmi place tare mult și sper să îi fac review cât mai curând. Mai am mostră pentru încă o nunata așa că am și două swatch-uri să va arăt :)



 Mi-am mai luat 1 pensulă pentru conturul ochilor. Era în oferta pe internet la doar 6 lei și nu am rezistat tentației. Nu era pe lista de cumpărături dar am adăugat-o repede în coșuleț.. :D:D
 
 Instrumentul pentru bulinuțe și modele pentru unghii era de mult timp pe lista de așteptare dar mereu l-am amânat.. până acum.. :D
 A costat 8.99 lei și sper să îmi fie de ajutor pentru următoarea manichiură din provocarea de 31 - și anume Polka Dots.
 
 Mai comandasem și un creion SuperShock în două nuanțe.. dar am primit în schimb un întăritor de unghii.. Nu știu de ce s-a produs această confuzie... e prima dată când pățesc așa ceva. Sper să rezolv și la următoarea comandă să îmi primesc creionul.
 
 Cum vă spuneam la început.. pentru că am îndeplinit anumite reguli.. am primit și două parfumuri:
 Apa de toaletă Infinite Moment în ediție specială fără atomizor.
 În C3 poate fi găsită la prețul de 31,99 lei - pentru 50 ml.
 O să încerc să schimb eu o pompița de la un parfum terminat dar să văd dacă reușesc.. :D

 Apa de parfum Avon Sensuelle care apare în C3 la prețul de 59,99, preț pentru care primiți gratuit și un lănțișor.
 Ambele parfumuri miros foarte frumos, doar că Avon Sensuelle e mai pe gustul meu.

Asta e toată pradă mea în această campanie.. :)
 
 Voi ați cumpărat ceva în C2?



























Comentarii

  1. Se pare ca ne potrivim la cateva: si eu am luat ustensila pentru buline,si un ruj Perfect Kiss,si am primit si cele doua parfumuri(dar nu le-am mai facut poza).
    Ba chiar am si folosit instrumentul pentru buline(am postat NOTD),si imi place.
    Sa le folosesti cu drag!
    Kiss! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. abia astept sa il folosesc si eu.. cred ca o sa imi imbulinez unghiutele chiar azi.. :D
      Si rujul imi place tare mult si vreau sa ii fac si review.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Instrumentul de punctare e divin!Sa le folosesti cu drag!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu, stiu.. :D la tine am vazut ca e super si m-am convins ca trebuie sa il am
      pupici!

      Ștergere
  3. Si eu sunt in cautarea ustensilelor pentru bulinute :D
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) eu tot ma invarteam pe langa intrument si nu il luam.. dar am zis ca pana aici i-a fost.. :P
      acum abia astept sa il si incerc.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Si eu am instrumentul pentru imbulinare. Imi place tare mult. Am parfumul Infinte Moment pentru el, adica nu il am, l-am luat pentru prietenul meu. Cel pentru femei nu stiu cum e.
    Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am luat pentru prietenul meu Infinite Moment pentru el.. imi place cum miroase.. si am zis sa nu fiu mai prejos.. :D sa am si eu Infinit Moment pentru ea.. :D
      miroase frumos si acesta. e o combinatie placuta intre dulce si fresh.. imi pare un miros elegant.. .. :D

      pupici!

      Ștergere
  5. Ce părere ai de Sensuelle? Persistă? Aș vrea să-l comand dar mă reține faptul că e nou și nimeni nu se încumetă să-l testeze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi place tare mult cum miroase.. :) si chiar persista mult fata de Infinite Moment :)
      parca nu persista chiar precum Today dar persisita destul de mult. :)
      pupici!

      Ștergere
    2. Mulțumesc frumos pentru răspuns!

      Ștergere
    3. nu ai pentru ce :)
      sper sa te-am putut ajuta
      pupici!

      Ștergere
  6. Am studiat recent un catalog Avon, am reusit sa rezist oricarei tentatii insa nu am remarcat instrumentul "pointilist"...Imi trebuie!!!:)) Voi face ceva in acest sens!

    Sa te bucuri de toate, Diana!:)
    Te pup!

    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc din suflet Ilda.. :) sper sa reusesti sa cumperi instrumentul pentru bulinute :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING