Bijuteriile preferate


Bună fetelor!
 Citeam ieri articolul Anei și mi s-a deschis apetitul pentru bijuterii. Îmi era dor de o postare de acest gen în care să vă arăt cam ce bijuterii aș purta și care sunt preferatele mele.
 Navigând pe internet, am dat peste Clothingloves.net și am intrat rapid în secțiunea lor de bijuterii să văd cam ce au de oferit.
 Când am ajuns la brățări..... nu m-am putut opri până nu am trecut prin toate paginile. Am găsit atât de multe brățări superbe încât am o lista foooooarte lungă de dorințe... :D
 Îmi plac mult brățările cu mai multe straturi și de aceea toate pe care vi le voi arăta sunt astfel.
 
 Pe nuanțe de roz deschis:

 Sau chiar și un roz mai aprins:
Modele angelice pe alb:
Combinații de albastru:
Și chiar nuanțe de maro:
Toate sunt superbe și nu mă pot decide asupra căreia să mă opresc.
Am încercat să fac propriile mele brățări în mai multe straturi dar acestea mi-au furat ochii imediat.

Sunt vesele, jucăușe și cred că ar însenina orice ținută. Nu putem fi monotone cu astfel de bijuterii. O singură brățara e accesoriul suficient pentru a întregi un outfit.







Dar.. ca să nu spuneți că am vorbit doar despre brățări.. haideți să vă arăt și câteva perechi de cerceluși foarte funny găsiți pe același site.
 M-am amuzat teribil privindu-i :))





Aceștia sunt foarte interesanți și erau disponibili și pe alte culori :)














Ce părere aveți despre bijuteriile alese de mine? Vă plac? Ați purta așa ceva? 






















Comentarii

  1. Bratari bratari bratari:))
    Daca as putea, le-as lua pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... sunt superbe.... de aceea le-am pus pe toate.. nu ma puteam decide doar asupra uneia.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. sunt superbe.. :D si mie imi plac foarte mult.. :) sa vedem asupra careia ma voi decide
      pupici!

      Ștergere
  3. Extraordinara selectia ta! Pe toate le-as vrea...:) :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie toate imi plac... :) Cele mai faine sunt bratarile. Da nu pot sa ma decid care e preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi e tare greu sa aleg una singura ca fiind preferata mea.. :D de aceea vi le-am aratat pe toate
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING