Bijoux pentru noi si pentru ei


Buna fetelor!

Va spuneam aici ca prefer argintul in defavoarea aurului dar tot aici va spuneam si ca am gasit cateva bijuterii placate cu aur care mi-au placut.
Cred ca depinde si de model... sau de felul in care produsul respectiv este lucrat.

Este vorba despre doua lantisoare foarte asemanatoare.






Ce parerere aveti despre ele?
Eu am dat la o parte ideile mele despre auriu si am acceptat ca aceste doua lantisoare sunt chiar superbe. Mi se par finute si elegante, potrivite pentru a da clasa unei tinute.
Bilutele sunt adorabile si cred ca asta e motivul pentru care imi plac - bilutele le fac sa para tare gingase :D


Dar Online Bijoux ne ofera o diversitate atat de mare incat am gasit cateva produse chiar si pentru al meu iubit.
Este vorba despre niste ceasuri care ne-au atras din primul moment in care am accesat aceasta sectiune.
Chiar m-am uitat cu el si i-am spus sa isi aleaga ceasul preferat. Nu s-a putut limita doar la unul asa ca o sa vi le arat pe cele care i-au placut.






Isi dorea un ceas care sa aiba cureaua din piele si acestea i-au atras atentia.

Eu, total contrar, mi-as fi dorit pentru mine un ceas care sa aiba cureaua metalica.. :D
Dar, in acest sens nu am gasit decat un singur ceas care sa imi placa.


In schimb, am gasit unul care are cureaua din piele care imi place parca si mai mult decat cel de sus... Nu stiu cum de s-a intamplat asta... :-??


De aici pot concluziona, ca Online Bijoux ofera produse pentru toate gusturile.. ba chiar ne ajuta sa ne reformulam anumite idei..asa cum mi s-a intamplat mie de 2 ori... cu auriul si cu acea curea metalica.


Voua va plac bijuteriile alese de mine?






























Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING