Si castigatoarea este......


Buna fetelor!

Stiu ca v-am spus ca anunt castigatoarea abia maine dar m-am grabit pentru ca nu am vrut sa va tin mai mult pe jar. :D

Au fost 17 fete inscrise si m-am bucurat foarte mult. Stiu ca nu sunt multe dar pentru primul meu giveaway.. si tinand cont ca este un concurs mai special.. si castigatoarea trebuie sa ofere cartea unei alte fete... eu sunt super multumita.

Din pacate a trebuit sa fac o descalificare pentru ca nu au fost respectate regulile..care au fost chiar foarte simple...

Va multumesc tuturor participantelor pentru cartile recomandate.. :) o sa incerc sa le caut pe toate..


Aceasta este lista randomizata:

Fetele care mi-au recomandat cate o carte au primit o sansa in plus.. de aceea sunt 31 de nume pe lista.. :D


Si random a ales.......





A ales.........







Felicitari Ilda!!
O sa iti trimit astazi mail.... sau daca vezi tu postarea inainte.. te rog sa imi trimiti tu adresa unde iti pot livra premiul.. :D



Am si filmat extragerea... dar sa stiti ca e primul meu filmulet si m-am descurcat teribil de prost... nu prea am sincronzat actiunile cu aparatul si uneori mutam cadrul cu intarziere... 
va rog sa ma scuzati pentru filmulet.. dar l-am pus pentru a nu exista dubii privind alegerea.. :D


























Comentarii

  1. Am pe chip un zambet laaarg, de fericire!!!:D
    Iti multumesc din suflet!
    Ma gandeam: dorinta de a participa la acest proiect a fost atat de intensa incat Random a "simtit"!:) De-abia astept sa citesc cartea si sa o trimit, la randul meu, mai departe!
    Pupicei! Trimit mail cu datele mele...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Felicitari, Ilda!
      Lectura placuta, presimt ca o sa-ti placa :)

      Ștergere
    2. Am fost atat de incantata de acest giveaway incat abia astept sa dai cartea mai departe. Felicitari! :D

      Ștergere
  2. Ce ma bucur pentru Ilda!felicitari!
    Sunt sigura ca ii va placea cartea :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. blueroses, Ana, va multumesc, fetelor!:*:*
    Imi sporeste si mai mult frenezia asteptarii...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. este interesanta idee cu cartile , chiar imi place !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING