TAG: Le Parfum


Buna fetelor!
Am vazut acest TAG mai devreme la Dee si daca tot l-a dat mai departe intregului blogroll..  am zis sa il completez si eu.

sursa


1.Ce parfum ai recumpara la nesfrsit?
Cred ca Today de la Avon. De cand il am il folosesc aproape zilnic si nu ma satur de el :D

2.Câte parfumuri ai?(aproximativ)
Hmm.. cred ca 12.. dar nu sunt sigura.. :)

3.Parfumul din colecţia ta pe care îl foloseşti cel mai des…
Cum va spuneam si la intrebarea nr 1.. Today imi e alaturi aproape in fiecare zi.. :D

4.Primele 3 parfumuri preferate
O sa aleg 4.. :D pentru ca nu pot face diferente intre ele. Le voi scrie in ordine alfabetica.. pentru ca toate imi plac la fel de mult

sursa



Cool Water - Davidoff









sursa


J'adore - Christian Dior











 Midsummer - Oriflame










Today - Avon



 



5.Un parfum care nu ţi-a plăcut…
Prima data cand am mirosit So Elixir nu mi-a placut... dar dupa cateva folosiri nu mi s-a mai parut atat de neplacut ba chiar a fost foarte ok :)

6.Un parfum dulce
City Rush - Avon mi se pare un parfum dulce dar nu este neplacut.. Insa, trebuie folosit in cantitati moderate.. :D



7.Brandul preferat de parfumuri
Nu am un brand preferat.. Daca imi place aroma.. nu ma uit la eticheta

8.Magazinul din care iţi cumperi parfumuri cel mai des
Cred ca cele mai multe parfumuri le am de la Avon.. :D

9.Parfumurile dominante în fiecare anotimp . . .
Hmm.. vara prefer aromele mai fresh, dar iarna le pot tolera mai usor si pe cele dulci..

10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Cred ca tot cu Today.. :D nu stiu de ce .. dar a devenit brusc "Parfumul" pentru mine... :)


Sper ca v-au placut raspunsurile mele si nu v-am terorizat cu Today :P

Va invit pe toate sa il completati, iar fetele care nu au blog.. imi pot raspunde la intrebari in comentarii.. :D



















Comentarii

  1. midsummer :)

    obsesia mea din liceu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D
      si a mea tot cam de pe atunci.. :D
      mereu am in casa cel putin o sticluta in plus.. :D

      dar de cand cu today l-am cam abandonat.. :(

      pupici!

      Ștergere
  2. Si mie mi-a placut mult aroma acestui TAG, a fost primul pe care l-am completat pe blog!
    Eu si Today, am avut multe sa ne spunem dar pentru o perioada scurta de timp!:))
    In privita lui So Elixir, avem acelasi feeling...
    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa nu ma plictisesc si eu repede de today.. :D
      ma bucur sa aud ca esti de acord cu mine in priviinta lui So Elixir pentru ca stiu ca de obicei e foarte apreciat.. :D

      Pupici!

      Ștergere
  3. Si eu sunt fan Midsummer de ani de zile, inca nu m-am plictisit de el! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu m-am plictisit inca de el, dar nu cred ca ma voi plictisi vreodata.. :D

      pupici!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. ma bucur ca sunt atat de multe fane ale acestui parfum.. :) e unul din preferatele mele de foarte multa vreme.. :)

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING