Haul FunGift

Buna fetelor!
Astazi ne reintoarcem la facultate si de aceea fac aceasta postare mai de dimineata.. ca dupa ce ma intorc.. nu se stie daca mai am timp.. :)

Vreau sa va arat ce produse mi-am luat eu de la FunGift inainte de Craciun.
Nu am apucat pana acum sa vi le arat desi coletul a ajuns a doua zi dupa efectuarea comenzii.

Nu sunt multe produse.. dar vreau sa va spun si parerea mea despre fiecare :P

Mi-am comandat o mini-lampa in forma de inimioara. O vroiam pe rosu dar nu a fost in stoc decat pe roz asa ca am luat-o pe aceasta.. :D
Pret: 14 lei

 Am cumparat-o pentru ca de multe ori citesc pana tarziu.. si cand ma ia somnul.. imi e tare greu sa mai cobor sa sting lumina. Asa ca aceasta lampa e foarte utila pentru mine.
O atasez asa de carte si pot citi si cu lumina stinsa.

 Am testat-o deja si am fost tare multumita. Eu am prins-o de ultima coperta dar in poza am atasat-o asa sa o vedeti mai bine. Lumina a fost foarte buna pentru ambele pagini si nu mi-au obosit ochii. O recomand.


Mi-am luat un alt infuzor, de data aceasta in forma de inimioara.. :D si are si farfurioara inclusa.. tot in forma de inimioara. Farfurioara o folosesc pentru a scoate infuzorul din cescuta.. :D
Pret: 24 lei
Un pic cam scump dar pentru ca are si farfurioara.. pe mine m-a convins. :P

Nu l-am folosit inca pentru ca am fost acasa in vacanta si l-am folosit pe cel vechi.. dar abia astept sa il inaugurez. :D
Imi place foarte mult si il recomand :)


Aveam nevoie si de un Cooler pentru laptop si cand am vazut unul la FunGift nu am putut sa nu il cumpar.. :D
Pret: 30 lei

Picioarele acelea se strang si poate fi usor transportat.
Are un cablu USB suficient de lung dar nu exagerat astfel incat sa ma incurce.
L-am folosit si deocamdata sunt multumita de el.
Un punct in plus primeste pentru faptul ca este silentios.. :) Il recomand


Ultimul produs pe care l-am cumparat este un set de relaxare rosu ce contine 6 betisoare parfumate de lungime medie, 8 conuri parfumate, o lumanare parfumata si un suport pentru betisoare in forma de frunza.
Pret: 15 lei


Am folosit cateva betisoare si lumanarea dar sincer nu am simtit nici un miros.. :D
Poate se simtea ceva doar daca stateam foarte foarte aproape de ele..dar altfel nu.
Am fost dezamagita de acest set... singura chestie care mi-a placut a fost suportul in forma de frunza.. dar cam atat.


 Asta a fost comanda mea la FunGift! Voi ati comandat vreodata de la ei? Cum vi s-au parut produsele?
































Comentarii

  1. simpatica lampita !!! am cumparat si eu braduti si pixuri cu Mos Craciun !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. chiar imi place mult lampa.. :)
      am vazut si eu pixurile. sunt tare simaptice.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu drag.:)
    Si eu imi doresc un infuzor, neaparat.:)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc draga mea!
      eu sunt innebunita dupa infuzoare de cand am descoperit ceaiurile astea..:D deja am doua infuzoare dar parca tot dupa ele ma uit cand ajung in magazine cu asa ceva.. :P

      pupici!

      Ștergere
  3. Foarte drăguță lampa și feminină. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. intr-adevar e feminina datorita inimioarei.. :D Avea si lampa simpla, rotunda, dar mi-a placut mai mult aceasta pentru ca are o forma mai gingasa.. :D

      pupici!

      Ștergere
  4. Ce draguta e lampa.

    Sa le folosesti cu drag!

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Infuzorul din poza imi face inima sa bata mai tare :)
    Sa le folosesti cu placere.
    Te pupacesc.

    Iris

    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai si mie tot din cauza formei mi-a atras atentia. si farfurioara m-a ajutat sa ma decid asupra lui. :D

      pupici!

      Ștergere
  6. pacat de set... frunza e adorabila oricum :).

    Sa le folosesti cu placere :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mai mult datorita frunzei l-am luat.. :D pentru ca mai aveau si altfel de seturi dar l-am luat pe acesta. Chiar imi pare rau ca nu miroase deloc. :( poate am primit eu unul defect.. :D

      pupici!

      Ștergere
  7. Foarte draguta lampa. Sa o folosesti cu placere :* :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti pe toate cu placere! Interesant infuzorul!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult!
      chiar acum am folosit infuzorul prima oara.. :D am facut un ceiut cu mar si scortisoara.. :D

      pupici!

      Ștergere
  9. Am cumparat si eu niste chestiute de la ei da nu am apucat sa scriu despre ele pe blog fiidnca erau cadouri si am facut comanda destul de tarziu.
    Am vrut sa imi iau si eu mini lampa pentru citit insa nu am stiut daca e ok.
    Am tare multumita de tot inafara de o felicitare cu levantica care am luat-o pentru mama mea si levantica nici acum nu a iesit. :( Mai astept sa vad.
    Sa folosesti cu placere micile lucrusuoare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt obosita si abia acum vad ca am scris gresit. :)) Sper ca ai inteles :)

      Ștergere
    2. multumesc mult Deea! imi pare rau de levantica.. era chiar frumoasa feliciarea.. si era ceva deosebit.. sper sa iasa pana la urma..

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING