Mici cumparaturi


Buna fetelor!

Astazi am avut ceva de umblat asa ca am facut si mici cumparaturi.


Am ajuns in Cora unde am gasit servetelele demachiande exfoliante de care v-am spus aici la pretul de 12,74 lei pentru 20 de bucati. Nu le-am cumparat pentru ca mi s-au parut un pic cam scumpe pentru bugetul meu actual. .:P

Tot astazi am primit comanda pe care am dat-o la Oriflame in campania 17/2012.
Mi-am cumparat servetelele matifiante despre care am auzit numai lucruri bune. Sper sa ma inteleg si eu bine cu ele.
Pret: 9.99 lei pentru 50 servetele. Sunt destul de micute dar sper sa fie ok. O sa revin cu detalii dupa ce le incerc.

Si am mai luat crema de maini Brazil Nuts la doar 4,99 lei pentru 75 ml.
Am folosit-o si pot sa va spun ca imi place foarte mult.. dar o sa ii dedic o postare separata.. :D

Am mai primit in colet luciul de buze Marcel Marongiu in nuanta Apricot.
Am inteles ca am primit acest gloss pentru ca am scris in OriflameTrends.. :) sper sa nu ma insel.
Dar poate fi gasit in C1 la un pret de lansare de 12,99 lei pentru 14 ml.

Am primit si doua mostre pe care nu le-am mai fotografiat separat. Sunt mostrele parfumurilor Giordani White Gold si Pretty Swan.


Am vazut mai demult pe un blog stampilutele pentru unghii si am ramas blocata pe ele. Am cautat pe internet dar pretul de livrare era cam acelasi cu al produsului si nu vroiam sa platesc atat de mult. Asa ca astazi am purces in cautarea uneia.. :D:D
Dupa ce am incercat in vreo 4-5 magazine de profil am gasit intr-un final stampiluta mult dorita. :D

Am cumparat si o oja speciala pentru placuta cu modele. Nu aveau decat pe rosu si a costat 3,5 lei. Stampiluta impreuna cu placuta si instrumentul de indepartat oja au costat 5 lei.

Placuta e deja murdara pentru ca nu m-am putut abtine.. si imediat cum am ajuns acasa am incercat-o.. :P

Asta e ceea ce a iesit pe unghiutele mele deja colorate.

Modelul cu auriu a fost facut cu oja Essence - a piece of forever..:D si ma bucur ca astfel am descoperit ca merg folosite si alte oje.. nu doar cea speciala.

Eu sunt multumita de rezultat, chiar daca floricelele sunt un pic sifonate.. :D pentru prima incercare eu spun ca e chiar ok :D

Atentie! Placuta cu modele este acoperita cu o folie. Nu se vede, dar ea exista asa ca trebuie sa o inlaturati pentru ca altfel nu va vor iesi modelele. Stiu ca mai multe fete au avut aceasta problema si sper sa va ajut cu acest sfat.

Ultimul obiect achizitionat a fost o bricheta. Stati linistite, nu fumez.. am luat-o pentru a aprinde lumanarile si betisoarele parfumate si pentru ca mi-a placut cum arata.. :) Pret: 3 lei





Cam astea au fost cumparaturile mele de astazi.. :D Voi ce v-ati mai luat in ultimul timp?




























Comentarii

  1. Ce faina e bricheta:)) credeam ca e portofel sau penar:)
    Ma bucur ca ai gasit stampilute.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai astazi am plecat hotarata sa gasesc stampiluta.. :D asa ca nu m-am lasat pana nu am gasit-o.. :D

      si mie mi-a placut mult cum arata bricheta si de asta am luat-o.. :D

      pupici!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu placere!Am comandat si eu acel luciu de buze de la Oriflame.Este foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! intr-adevar e tare bun.. si eu l-am folosit deja.. :D si imi place. are un miros superb dar o sa va arat mai multe in alta postare.. :D

      pupici!

      Ștergere
  3. De unde ai cumpărat oja specială pentru plăcuță? Să folosești produsele cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. din acelasi magazin din care am cumparat si placuta.. :) era un butic cu produse cosmetice.
      dar asa cum am scris si in postare.. eu am folosit oja de la Essence - a piece of forever.. si modelul a iesit foarte bine.. desi mi se pare un pic mai dificit cand inlatur excesul de oja de pe placuta...
      dar cred ca merg si alte oje.. nu doar cea speciala.. :)

      pupici!

      Ștergere
  4. Si eu tot vrut sa imi iau servetele matifiante de la oriflame si tot nu le gaseam..Pana la urma le=am luat pe cele de la nyx..
    Bricheta e super fainaaa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu le urmaream de ceva timp si cand le-am gasit la oferta le-am luat imediat.. :D
      pe cele de la nyx nu le-am incercat. :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu drag, toate arata foarte bine. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. sa le folosesti sanaoasa, si mie imi plac servetele si crema, iar luciu il ai ca ti-ai facut cont, stiu sigur, si eu am primit. ca ai scris vrei primi altceva:* pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac servetelele.. asta inseamna ca sunt bune.. crema si mie imi place tare mult :)
      multumesc mult pentru lamuriri.. chiar nu stiam de unde am primit luciul.. :D
      inseamna ca o sa sterg later update pentru ca am zis bine prima data.. :D

      pupici!

      Ștergere
  7. Sa le folosesti pe toate cu placere! Servetelele matifiante le am si eu si imi plac mult, sunt foarte eficiente. Trebuie sa merg si eu candva sa imi caut placa si stampiluta, pe net mi se par exagerate preturile.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      ma bucur sa aud numai pareri bune despre servetelele matifiante.
      intr-adevar.. pe net sunt preturi foarte mari pentru stampilute.. si mai platesti si transportul inca 15 lei.
      din acest motiv nu am dat comanda pe net si am asteptat sa caut in buticuri.
      sigur o sa gasesti :)

      pupici!

      Ștergere
  8. Da, cred că pentru OriflameTrends este luciul.Eu am fost informata ca voi primi o oja More, intr-o nuanta de burgundy. Abia o astept!
    Să folosesti produsele cu mare drag. Servetelele sunt bune, mi-au placut mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu tot ruj trebuie sa primesc.. :D
      multumesc mult Aurora! abia astept sa folosesc servetelele.. :D sper sa fie eficiente si in cazul meu

      pupici!

      Ștergere
  9. crema de maini ma tenta si pe mine dar am doua pline si una aproape gata, asa ca am rezerve :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am multe creme de maini dar cred ca sunt asa cum esti tu cu gelurile de dus..
      nu ma pot abtine cand vad una cu miros placut.. sau cu un ambalaj atragator.. :D
      deja am mai ochit una pentru C2.. :D

      pupici!

      Ștergere
  10. Si eu am comandat crema de maini,de abia astept sa imi vina comanda:D.Imi place tare mult bricheta.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa iti placa mult crema de maini.. :D are un miros super si patrunde repede in piele.. :)

      pupici!

      Ștergere
  11. Buna, Diana!:)
    Ma gandeam la servetelele matifiante... eu le-am avut de doua ori pe cele de la Elf - pretul e de 9 lei pentru acelasi nr de bucati; ma intreb daca similitudinea aceasta este valabila si in ceea ce priveste calitatea, respectiv eficienta! Fireste, imi poti da un raspuns numai daca le-ai folosit pe cele mentionate de mine...
    Iti doresc sa te bucuri de tot ceea ce ti-ai cumparat/comandat!
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau Ilda.. dar nu le-am folosit pe cele de la Elf...
      voi face insa un review pentru acestea si poate iti poti da tu seama daca sunt asemanatoare..

      pupicei!

      Ștergere
    2. :) Multumesc, Diana, e foarte bine astfel!:*

      Ștergere
    3. nu ai pentru ce :) sper sa te pot ajuta macar un pic :)

      pupici!

      Ștergere
  12. Ce dragut ti-a iesit modelul. Si eu vreau placuta cu modele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult! :)
      sper sa iti gasesti placuta pentru ca e tare interesanta.. :)

      pupici!

      Ștergere
  13. Si eu am avut stampila , dar nu a fost buna , nu se prindea deloc oja pe cauciuc . am mai incercat altele dar la fel . Ai avut noroc :) Cele de pe net sunt scumpe dar sunt calitative . Stiu asta de la persoana care imi face pedichiura , si stampila ei e super buna

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ai uitat sa inlaturi folia de pe placuta..?
      stiu ca multe fete au avut aceasta problema..
      eu am inlaturat-o si se prinde foarte bine oja.

      pupici!

      Ștergere
  14. fetelor...eu am multe placute konad....si fake-urile sunt bune...dar mult mai frumoase sunt modelele de la konad..printre modelele fake gasiti si modele de la konad...pentru ca am si fake-uri...adevarat ca nu se compara stampiluta...e super aia de la konad...macar stampila sa o cumparati de acolo....aveti sa-mi multumiti mai tarziu..

    RăspundețiȘtergere
  15. si un alt mare sfat care va dau...nu mai inlaturati surplusul de oja cu razuitoarea aceea care e speciala...nici aia de plastic,nici cea de metal...pentru ca va zgarie placuta..si se strica si modelul uterior dupa mai multe folosiri...cautati-va un card pe care nu-l mai folositi...e super...iar oja este foarte buna cea de la flormar...nu toate....unele....sunt super pentru modele..ex:auriul JK450,maro413,mai sunt si altele...am sa va mai scriu cand mi le cumpar...deja mi le-am pus deoparte ca le i-au pe rand:P..alb si megru am de la konad...sunt cele mai bune...sa nu luati de la konad auriu si argintiu...sunt oribile...astea sunt toate sfaturile mele din experienta vorbesc...bafta!

    RăspundețiȘtergere
  16. daca doriti alte sfaturi in legatura cu placutele contactati pbrianna3 pe mess....pup fetelor!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING