NOTD - A piece of forever


Buna fetelor!

Eu inca ma refac dupa ziua de ieri pentru ca la noi petrecerea a continuat cu ziua tatalui meu.

Vreau sa va arat astazi oja de la Essence din colectia Breaking dawn - 03 A piece of forever pe care am castigat-o pe blogul Adinei si pe care v-am aratat-o aici.

 Oja mi-a placut inca dinainte de folosire.. dar dupa ce am aplicat-o pe unghiute.. am iubit-o.

Este un auriu superb pe care l-am purtat in noaptea dintre ani.

Imi place foarte mult cum arata pe unghiutele mele si cred ca nuanta aceasta a fost perfecta pentru petrecere.






Am aplicat initial Base coat-ul trendy by Cosbell dupa care 2 straturi de oja Essence. Oja era opaca dupa primul strat dar l-am aplicat si pe al doilea pentru o culoare mai intensa.


Despre rezistenta am numai cuvinte de lauda.. Este deja a 5a zi de purtare si arata impecabil.


Voi ati incercat aceasta oja? Ce parere aveti despre ea?





P.S. Concursul s-a incheiat. Voi afisa castigatoarea 2 zile.






























Comentarii

  1. E superba culoarea! Te invidiez!!! :))
    Pupici! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut-o in Douglas dar nu m-a atras colectia.
    Insa arata super!
    Ti puup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms frumos.. :D eu am mai vazut si Alice had a vision-again.. si mi-a placut mult si aceea..
      o sa o caut cand ma intorc in Constanta.. :D

      pupici!

      Ștergere
  3. Superba, superba. Sa o folosesticu drag in continuare.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata bine pe unghiile tale :) Pe ale mele nu ar arata , auriul simplu , imi face sa-mi para mainile si mai palide :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms frumos...
      ai putea sa combini auriul cu o oja cu sclipici...poate ar arata mai bine

      pupici!

      Ștergere
  5. ce bine arata pe unghii micute :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ma bucur ca arata bine si pe unghiutele mele mici.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING