Comanda Oriflame C1/2013


Buna fetelor!
Deja este joi.. :) mi se pare ca a trecut foarte repede saptamana aceasta.. voua nu?

Ieri am fost sa iau coletelul de la Oriflame cu produsele comandate in prima campanie a anului.
Mi-am comandat si eu cateva produse si mi-as mai fi dorit inca un creion maro dar a iesit de pe stoc pana am dat eu comanda :D asa ca o sa caut un creion maro in alta parte.. :D








Mi-am luat un base&top coat pentru ca pe cel de la Trendy by Cosbell l-am varsat.... :D:D si aveam nevoie urgenta de altul... asa ca acesta mi s-a parut o alegere ok.. :) o sa revin cu detalii.
Pret: 10,99 lei


Mi-am mai comandat buretei de celuloza.. pentru ca am auzit numai lucruri bune despre ei asa ca trebuie sa ii incerc si eu.
Un pachetel contine doi buretei. Pret: 4,99 lei





Am cumparat si pensula de la Giordani Gold - din par natural. Este foarte fina si micuta.. ma asteptam sa fie un pic mai mare.. :D dar cred ca o sa fie foarte buna pentru aplicarea fardului in pliu.
Pret: 9.99 lei




Ultimul produs cumparat a fost un creion alb. Este un pic sidefat.. si mi-as fi dorit sa nu fie... Dar cred ca pentru luminozitate pe arcada o sa se comporte chiar foarte bine.. :)
Pret: 6,99 lei






Pentru ca am scris in OriflameTrends, am mai primit si un ruj More by Demy care va fi disponibil din C2 la pretul de 26,99 lei. Eu am primit nuanta Cherry Delight.

fara blitz

cu blitz
Varful este un pic lovit pentru ca pana m-am lamurit cum se deschide l-am rotit si s-a atins de capac.. :D


Sper sa revin cu ceva detalii despre unele dintre produse.. :) timp sa fie ca material exista.. :)


Voi v-ati comandat ceva in C1?






















Comentarii

  1. Aaaah, de cand caut o pensula precum aceea de la Giordani, oare o mai pot comanda si eu? :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este disponibila si in c2 :) si oricum c1 se incheie pe 20 ian.. :D
      mai ai timp sa o comanzi.. :)
      pupici!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti cu mare placere Diana :* Eu folosesc bureteii de la Ebelin, sunt mai grosi putin si cred ca sunt bio degradabili. :D pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms mult Gaby.. acestia sunt primii buretei de celuloza pe care ii folosesc si sper sa ma inteleg cu ei.. :D

      pupici!

      Ștergere
  3. Sa le folosesti cu placere.
    Bureteii sunt minunati. Ii am si eu. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult mult :*
      ma bucur sa aud numai lucruri bune despre buretei.. :D Cred ca ma voi intelege bine cu ei :D
      pupici!

      Ștergere
  4. sa le folosesti cu placere.

    ziceau cei de la Oriflame ca imi trimit si mie un ruj, dar vad ca inca n-a aparut nimic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Alina! eu am primit mai repede pentru ca sunt reprezentant si au pus in colet... dar trebuie sa primesti si tu :D astept sa vad ce nuanta primesti.. :D
      pupici!

      Ștergere
    2. l-am primit si eu, dar il vad de abia deseara :)

      Ștergere
    3. abia astept sa il vad si la tine... :D sa vad ce nuanta ai primit tu.. :D
      pupici!

      Ștergere
  5. Să le foloseşti cu drag! Aştept părerea ta despre bureţei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am comandat si eu trusa aceea cu 3 produse pt acoperirea imperfectiunilor , sper sa-mi fie folositoare :) As mai fi vrut si un rimel aflat la reducere , dar persoana caruia i-am dat comanda e in prima luna de reprezentant , si il putea lua doar daca avea comanda in luna Decembrie . Nu sunt foarte familiara cu produsele Oriflame , dar acum ca am gasit un reprezentant o sa mai incerc produse si de la ei . Sa folosesti cu spor tot ce ti-ai luat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu imi doresc de mult paleta pentru imperfectiuni dar mereu gasesc altceva si pe ea o las pentru "data viitoare"...sper sa vina mai repede data viitoare si poate reusesc sa o iau. .:D
      pupici!

      Ștergere
  7. sa le folosesti sanatoasa:* si eu de abia astept rujurile:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult :* sunt chiar frumoase rujurile. o sa fac si eu un swatch cu al meu :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING