Servetele Demachiante Exfoliante Nivea - Review


Buna fetelor!
Saptamana e pe terminate si trebuie sa ma intorc la facultate. Maine deja plec la Constanta. Ma asteapta un colocviu saptamana care urmeaza asa ca sa nu va suparati pe mine daca o sa chiulesc intr-o zi de pe blog.. :D

Dar sa revenim la tema acestui articol :D
Va spuneam aici ca am gasit ca si insertie in interiorul revistei, o mostra cu un servetel demachiant Nivea, mai exact 3-in-1 Daily Deep Cleansing Peeling Wipe.





Ce spun producatorii:
-curata in profunzime, exfoliaza si lupta cu impuritatile
-pentru un ten curatat si matifiat
Cum actioneaza:
-partea fina curata in profunzime si indeparteaza machiajul
-partea abraziva exfoliaza si matifiaza tenul
-formula cu extract activ de magnolie lupta cu impuritatile fara a irita tenul
Rezultat:
-pielea e curatata in profunzime si vizibil purifiata
-folositi zilnic partea fina a servetelului pentru curatarea tenului si a zonei gatului.
-cu partea abraziva curatati tenul insistand pe zona T
-evitati contactul cu ochii
-nu necesita clatire
Compatibilitate la nivelul pielii testata dermatologic
Non-comedogenic. Nu astupa porii

Parerea mea:
-am folosit servetelul demanchiant cand am avut un machiaj complet - cu fond de ten, pudra si tot ce trebuie (nu folosesc in fiecare zi fond de ten) si pot spune ca s-a descurcat super. A fost suficinet un singur servetel pentru demachiere.
-dupa ce am folosit partea fina, am trecut la partea abraziva care nu este agresiva dar e foarte eficienta si exfolierea a fost delicata.
-nu am folosit lotiune tonica si crema dupa demachiere pentru ca am vrut sa vad exact ce efecte are asupra tenului meu si mi-a placut ce am observat
-nu am simtit pielea uscata, aceasta arata chiar foarte bine: curata si parca stralucea.
-nu mai aveam pielea descuamata in jurul nasului asa cum mi se intampla de obicei deci inca o bila alba pentru aceste servetele demachiante.
-eu am un ten cu tendinte de ingrasare dar o buna perioada de timp dupa folosirea servetulului demachint nu am observat aparitia sebumului 

Partea abraziva arata asa:

Lista ingrediente:





Eu am fost foarte multumita de acest produs si chiar imi doresc sa cumpar varianta Full Size dar pana acum nu am zarit-o.
Poate acum ca ma intorc in Constanta o sa ma uit mai atent dupa aceste servetele si daca le cumpar.. o sa revin cu detalii privind numarul de servetele si pretul.. :)


Voi le-ati folosit? Cum vi s-au parut?


























Comentarii

  1. Foarte tentante aceste servetele. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D chiar mi-au placut mult.. acum ramane sa le gasesc in varianta full size.. :D daca le vezi pe undeva sa ma anunti!

      pupici!

      Ștergere
  2. Nu stiam ca exista asa ceva :)) O sa ma uit prin magazin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D nici eu nu stiam pana nu am gasit mostra in revista.. :D
      si eu o sa ma uit prin magazine.

      pupici!

      Ștergere
  3. Par interesante. Le-as cumpara daca ar trebui sa plec undeva si sa nu mai car tot dupa mine, dar asa parca nu pot renunta la demachiant, lotiune tonica si discuri demachiante, mi se pare ca imi curata mai bine fata :P
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. intr-adevar sunt perfecte pentru calatorii dar eu le prefer uneori si in locul demachiantului... :D poate pentru ca nu l-am gasit pe cel perfect pentru mine.

      pupici!

      Ștergere
  4. par tentante, insa cu cele "normale" de la Nivea nu m-am inteles.

    cum e mirosul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. stiu ca nu te-ai inteles cu ele.. eu nu le-am incercat pe cele normale..
      acestea au un miros placut.. care nu este puternic.. asa imi aduc aminte..
      le-am folosit inainte de vacanta dar am intarziat cu review-ul pentru ca am avut alte postari restante.. dar stiu ca mirosul nu m-a deranjat deloc.. ba chiar mi-a placut mult.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING