Comanda Avon C1/2013


Buna fetelor!
A venit weekend-ul si eu in loc sa ma relaxez.. trebuie sa invat.... :D
Va spuneam ieri ca am primit saptamana aceasta mai multe colete, printre care si comanda Avon din campania C1 pentru anul acesta.
Nu am comandat foarte multe produse pentru ca am o lista putin mai mare pentru C3 asa ca pastrez banutii pentru atunci.. :D






O noutate in C1 a fost baza pentru fardul de pleoape pe care nu am putut sa o ratez.
Pret de lansare: 12,99 lei
Sper sa fie pe masura asteptarilor mele.. :D Dupa ce imi formez o parere despre ea.. o sa ii fac si review





Stiti deja despre obsesia mea cu mastile pentru fata, asa ca trebuia neaparat sa o incerc si pe aceasta de la Avon Naturals, mai ales ca este peel-off.. :D
Masca exfolianta cu arbore de ceai si castravete - 7,99 lei





Pila de sticla mi-a fost recomandata de o prietena, asa ca atunci cand am zarit-o la pretul de 3,99 lei in oferta de produse pe internet.. am adaugat-o imediat pe comanda.. :D





Am mai gasit in colet si 3 mostre:
-Apa de toaleta Elite Gentleman - disponibila din C2
-Apa de parfum Avon Sensuelle - disponibila din C3
-Rujul Perfect Kiss nuanta Chic Nude - Rujul e disponibil din C2




Cam asta a fost toata comanda mea... :D v-am zis ca sunt putine produse..

Voi ce v-ati cumparat in C1?






















Comentarii

  1. Nu am cumparat nimic.. insa masca exfolianta ma atrage tare mult. Sper sa ii faic un review !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ii fac.. :D sper cat mai curand.. o sa incep sa o folosesc sa imi pot forma o parere corecta.. :)

      pupici!

      Ștergere
  2. Eu abia astept sa faci review la rujuletul de la Oriflame.
    Nu stiam ca imi plac mastile:( ca iti punea si eu una in achetel..dar lasa ca am eu timp pana plec.:D
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D esti o scumpa.. :P stai linistita.. eu am o placere nebuna cu mastile si le-as folosi zilnic.. :D doar ca uneori timpul nu imi permite.. :D
      o sa fac si pentru rujuletul de la Oriflame.. cred ca astazi dau comanda si saptamana viitoare astept sa ajunga.. :)
      e o culoare destul de inchisa totusi.. :|

      pupici!

      Ștergere
  3. Si eu mi-am comandat baza pentru pleoape, astept sa vina sa vad cum e.

    RăspundețiȘtergere
  4. De abia astept impresiile despre baza:D. Am vazut-o si eu, dar nu mi-am luat-o.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sper sa revin cu review-ul cat mai curand.. :D
      eu nu am putut rezista tentatiei si am trecut-o imediat pe comanda.. :D

      pupici!

      Ștergere
  5. Tentanta baza aceea de machiaj...Asteptam parerea ta!
    Despre masca am auzit lucruri bune.
    Sa le folosesti cu placere pe toate, Diana!:)

    Pupicei si...spor la invatat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult Ilda.. chiar am nevoie de mult spor.. :D
      ma bucur sa aud ca e ok masca.. eu nu am citit nimic despre ea inca.. astept sa o testez pe mine.. :D

      pupici!

      Ștergere
  6. Sa le folosesti cu placere! Asteptam pareri despre baza de machiaj.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos.. :D incerc sa revin cu pareri cat mai repede.. :D

      pupici!

      Ștergere
  7. Abia astept review-ul bazei de la Avon!:)
    Sunt foarte curioasa in privinta ei,te pup!


    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu ma pastrez pentru campaniile viitoare. am spus pas si la 1 si la 2 :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si in 2 o sa fie cam slabut.. cred ca o sa iau doar instrumentul pentru buline :D:D

      pupici!

      Ștergere
  9. Si ce daca sunt putine, daca iti sunt de folos, asta-i tot ce conteaza!

    Masca mi se pare super.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. asa este.. :D sper insa sa nu ma dezamageasca.. :D pentru ca am asteptari cam mari de la ele..:p

      pupici!

      Ștergere
  10. sa le folosesti cu placere! eu sunt curioasa cum sunt in realitate rujurile perfect kiss.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult draga mea! poate o sa fac un swatch cu mostra pe care o am sa va faceti macar o idee.. :)

      pupici!

      Ștergere
  11. Asa de mult imi doresc si eu o pila din sticla, insa nu reusesc sa-mai achizitionez una si pace :P e foarte ieftina cea de la Avon, sunt curioasa cum ti se pare.
    Sa le folosesti cu placere! PUP!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. inca nu am incercat-o dar o sa revin cu detalii si despre ea.. :D sper sa fie buna.. am auzit numai cuvinte bune.. :)

      pupici!

      Ștergere
  12. Sunt tare curioasa cum e baza :D
    Si eu am avut masca si a fost ok, imi placea mult ca o "trageam" jos de pe fata tare usor. Mi-e groaza cand folosesc mastile normale si trebuie sa ma spal minute in sir ca sa simt ca s-a dus tot amestecul. :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi plac mai mult mastile de tip peel off.. dar din pacate aceasta este abia a doua.. :D
      pentru celelalte masti mi-am comandat niste buretei de celuloza de la oriflame.. astept sa vad cum ma descurc cu ei :D

      pupici!

      Ștergere
  13. Baza pt fardul de pleoape acum a aparut ? Am avut si eu una comanda , dar nu stiam ca e in premiera :) Mie nu-mi plac deloc mastile , nu am rabdarea necesara pt ele , nu conteaza modelul . Imi place mult gelul de curatare din aceeasi gama ca masca ta , l-am folosit ceva vreme . Mi-am adus aminte ceva si mi-am dat seama ce tuta sunt , legat de postul anterior cu cartea , in momentul de fata citesc o carte asemanatoare , nu din 2 perspective , din 4 chiar :)) Si eu ziceam ca nu am citit niciodata o carte de genul :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. acum a aparut.. inainte era un iluminatpr/baza de la color trend dar era fard compact. aceasta e gen crema.. :)

      despre ce care e vorba? poate o trec si eu pe lista mea daca e din atatea perspective.. imi plac aceste carti.. :D

      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING