TAG: Read, Read, then Read some more


 Bună fetelor!
 
 Acest tag s-a plimbat prin blogosfera în urma cu ceva  timp dar nu am apucat să îl fac. Alina și-a invitat blogroll-ul să îl completeze așa că astăzi îmi onorez invitația.


sursa
 1. Când faci o pauză de la citit, folosești un semn de carte sau îndoi un colț al paginii?
 Întotdeauna folosesc semnul de carte. Dacă respectiva cartea nu avea unul propriu, improvizam. Asta până când am primit acest semn de carte de la Oriflame:
Urăsc să îndoi colțurile și mereu când împrumut o carte țin cont să anunț persoana respectivă să nu facă acest lucru.. :D
Îmi iubesc foarte mult cărțile și nu suport să le văd "maltratate":))

2. Ai primit in ultimul timp o carte? Daca da, care a fost aceasta?
 Păi am primit voucherul de 50 lei de la iubitul meu de care mi-am cumpărat cărți de la Nemira pe care vi le-am arătat  aici. :D
Am mai primit și cărțile de la Colțul Colecționarului pe care vi le-am arătat  aici.
 Și bineînțeles cărțile primite de la scumpa de Ana pe care vi le-am arătat  aici.
Îmi place mult să primesc cărți .. :D

3. Citești în baie?
Nu :)

4. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte? Daca da, despre ce?
Nu m-am gândit niciodată să scriu o carte.. :D Nu am fost niciodată bună la compuneri.. Și cred că îmi place prea mult să citesc pentru a avea timp și de scris... :)

5. Care este cartea ta preferata?
Nu am o singură carte preferată... mereu descopăr noi romane care mă impresionează.
 Mi-au plăcut foarte mult cele două volume din Chimie Perfectă despre care v-am spus aici și aici. Am citit cu mare interes și Memoriile unei Gheișe care mi-a plăcut la fel de mult. Îmi plac romanele cu Vampiri: Academia vampirilor, Amurg, Jurnalele Vampirilor, mi-au plăcut și cărțile Harry Potter.... :D Și multe altele.. Nu am nici măcar un gen anume preferat după cum vedeți... :) 

 6. Îți place să recitești unele cărți?
 Nu am recitit niciodată o carte dar cred că mi-ar face plăcere dacă e vorba despre cărțile mele preferate.. :D
 
  7. Ce părere ai despre o întâlnire cu autorii cărților pe care le apreciezi și ce le-ai spune?  
 Hmm.. nu cred că aș dori să mă întâlnesc cu autorii cărților preferate... Îmi formez o anumită imagine despre ei atunci când citesc și nu vreau ca aceata să fie spulberată de realitate.. :D
 
   8. Îți place să vorbești despre ceea ce citești și cu cine?
 Daaa... și vorbesc muuuult.. :D Atunci când găsesc persoane care au citit aceleași cărți, îmi place mult să vorbesc despre ele.. :D Uneori îi povestesc și mamei despre ce am mai descoperit în roman.. deși ea nici nu știe despre ce este vorba.. :)))
 
  9. Care sunt lucrurile care te determină să alegi o carte anume?
 Cred că titlul.. :D:D Și de cele mai multe ori citesc ce scrie pe spatele cărții și îmi fac o idee despre cam cât de interesantă ar fi pentru mine.
 
  10. Care crezi că este o "lectură obligatorie", o carte pe care toată lumea trebuie s-o citească?
 Nu prea pot răspunde la această întrebare pentru că aici depinde foarte mult de gusturile fiecărei persoane. Nu cred că există o carte care să placă oricui.  
 
  11. Care este locul tău preferat pentru lectură?
 În pat.. :D cel mai mult citesc în pat. Îmi place să fie liniște și să nu mă deranjeze nimeni. Mai citesc prin locuri publice dar mă concentrez mai greu. 
 
  12. Când citești, asculți muzică sau preferi liniștea?
 Întotdeauna liniștea. Nu pot să citesc dacă ascult muzică.. :D
 
  13. Ai citit cărți în format electronic?
 Da.. am citit destul de multe. Nu mă deranjează cărțile în format electronic. Sunt multe pe care nu mi le permit sau poate nu le găsesc și atunci le citesc așa.
 
  14. Citești numai cărți cumpărate sau și cărți împrumutate?
 Mai citesc și cărți împrumutate, dar majoritatea sunt cumpărate. Îmi place să știu că dacă vreau să recitesc o carte, o am.
 
  15. Fă un top 5 al celor mai bune cărți/serii pe care le-ai citit vreodată.
 Memoriile unei Gheișe
 Chimie Perfectă 1 și 2
 Jane Eyre
 Amurg
 Academia Vampirilor

 Am scris cărțile într-o ordine aleatorie pentru că nu mă pot decide care mi-a plăcut cel mai mult.. :D
 
 
 
 Dau Leapșa mai departe tuturor fetelor care nu au completat-o încă.

















 



  

 

Comentarii

  1. ma mir ca ai reusit sa rezisti atat si sa-l faci de abia acum :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. si eu ma mir.. :D
      Am avut altele pe cap si l-am lasat pe acesta in asteptare si astazi mi-am amintit de el si m-am grabit sa il completez.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Jane Eyre este o carte deosebita intr-adevar. Vreau si eu sa citesc Memoriile une gheise. :D
    Ce frumos e semnul de carte. Adorabil. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te astept cu pareri despre Memoriile unei gheise. :D
      chiar e adorabil semnul.. :D numai de drag citesc.. :D hihi
      te pup!

      Ștergere
  3. Ooo, ce bine, multumesc, ma inscriu si eu!!!:D
    Kisses!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  4. Super... Ma simt si eu :D Si o sa-l fac curand :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt curioasa sa vad ce carti si obiceiuri preferate ai. :D
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING