Sa ne aducem aminte

Buna dragele mele!
Nu stiu cum sunteti voi, dar eu imi aduc aminte cu drag de perioada copilariei. De fapt, inca nu vreau sa cred ca nu mai sunt copil si cred ca toata viata ma voi considera astfel. Imi place sa fiu in centrul atentiei celor ce ma iubesc, imi place sa le simt afectiunea si sa stiu ca ma alinta si ma rasfata. Spun toate astea intr-o nota pozitiva, nu vreau sa intelegeti gresit. Nu sunt vreo razgaiata si nici nu vreau sa cred ca am fost.
Dar, ca si copil unic, am fost invatata sa ii am mereu alaturi pe cei dragi si asa vreau sa fie si de acum inainte.

Imi aduc aminte de un Craciun in special. De fapt de un Ajun.
Am mers la colindat si din banutii pe care i-am strans in seara aceea mi-am cumparat un puzzle pe care mi-l doream mult, si un spray pentru colorarea parului, pe care de altfel nici nu prea l-am folosit pentru ca nu era foarte pigmentat. Dar a fost o dorinta pe care am reusit sa mi-o indeplinesc.

Mereu mi-au placut puzzle-urile si chiar si acum imi plac, dar bineinteles ca vorbim de un alt nivel. Cu cat inaintam in varsta, cu atat ne dorim chestiute mai complicate.

Imi aduc aminte ca atunci abia gaseam astfel de jocuri si jucarii si eram tare incantata cand la libraria din oras mai aducea cateva nouati. Acum se gasesc peste tot jocuri puzzle Noriel care arata mult mai bine decat cele pe care le aveam eu.

Imi e drag uneori sa intru in magazinele de jucarii si sa imi aduc aminte de anii ce au trecut. Ma minunez sa vad cat de multe modele sunt acum existente pe piata. De la jocuri Spiderman sau cu Superman sau alti eroi si pana la papusi simpatice care plang sau chiar vorbesc.

Sunt unele magazine care arata ca adevarate lumi ale jucariilor si parca si cei mari se pierd acolo revenind cu gandul in trecut.

Ce spuneti, dragelor? Voi va mai clatiti ochii din cand in cand prin astfel de magazine?



Comentarii

  1. Eu sunt innebunita dupa jucarii! Chiar si acum, la 22 de ani, dorm cu 2 ursi mari in pat. Mama vroia sa imi mai cumpere unul...insa s-a gandit ca daca voi avea 3 ursi mari de plus...eu nu voi mai avea loc in pat si voi dormi pe jos :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am dormit si eu cu un urs pana acum vreo 3 ani.. :D asa ca te inteleg exact. :D
      pupicei!

      Ștergere
  2. Dupa jucarii de plus nu ma omor, dar puzzle, scrabble si alte jocuri imi plac si o sa joc si la batranete. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am o obsesie cu scrabble... ador jocul asta si il joc ori de cate ori am ocazia.. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. salut draga mea, foarte dragutz blogul tau, imi place
    ps: in momentul de fata ruleaza un giveaway pe blog, poate esti interesata!!!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. jucarii si acum ma uit cu drag la jucariile de plus si mi-as mi-as mai mua si acum, imi plac puzzle-urile, si jocurile de fetite cu cesti si papusi
    se pare ca sunt un copil mare, care acum a descoperit jocul cu margele
    te astept la concurs pe blogul meu
    http://albastruintens.blogspot.ro/2013/11/librarie.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu le ador pe toate si ma incanta tot ce gasesc acum in magazinele de cucarii.. :)
      multumesc pentru invitatie
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING