Eu prefer bio. Tu?

Buna dragelor!
Cred ca produsele bio reprezinta deja un subiect dezbatut si iar dezbatut de catre persoanele din intreaga lume, mai ales din blogosfera de beauty.
Ma refer aici la cosmeticele bio, dar chiar si produsele bio in general sunt la fel de disputate.
Nu toti sunt de acord cu ele. Sunt persoane care cred ca nu mai exista nimic bio si ca totul este modificat genetic, dar trebuie sa avem incredere ca inca mai exista producatori care au grija de culturile lor si care nu sunt atestati degeaba ca fiind producatori de produse bio.
Chiar daca au preturi usor mai ridicate, diferentele de calitate sunt mult mai vizibile decat diferentele de cost, asa ca eu consider ca merita aceasta investitie.
Am avut ocazia sa testez cateva produse bio, nu foarte multe, ce-i drept, dar am putut observa imediat o diferenta. Tot despre cosmetice vorbesc si acum. Produse bio alimentare inca nu am incercat dar timpul nu este pierdut si poate vreodata o sa am ocazia sa mananc doar astfel de produse. :)
Tinand cont ca unele magazine nu au avut parte de un Black Friday pe 22 noiembrie, sunt magazine care sarbatoresc vinerea neagra si pe 29 noiembrie asa ca e o zi potrivita pentru a vana cele mai bune oferte bio.
Cel mai tare ma tenteaza uleiurile naturale. Acestea sunt benefice pentru o multime de lucruri. Eu le folosesc pentru ten, ca atare sau in compozitia diverselor masti. Sau pentru par, le aplic inainte de baie, astept cateva ore, sau daca am ocazia, chiar toata noaptea, si apoi parul arata mult mai sanatos.
Pentru pielea corpului, mai ales pentru coate, genunchi, talpi.  Aceste zone au parte de o piele mai uscata iar talpile sunt mai tot timpul agresate asa ca necesita o ingrijire speciala pe care de foarte multe ori nu le-o acord asa cum s-ar cuveni.
Si daca pe langa faptul ca le-as ingriji, as folosi si uleiuri naturale, bio, atunci sunt sigura ca pielea mea mi-ar fi recunoscatoare.
In plus, fiecare ulei are anumite proprietati specifice si poate fi benefic pentru diverse afeciuni ale pielii ori ale scalpului.
De exemplu, uleiul de avocado mi s-ar potrivi foarte bine pentru par, deoarece are proprietati regenerante, restructurante. Inca nu am gasit un leac impotriva caderii parului care chiar sa functioneze asa cum mi-as dori si sunt in cautarea produsului perfect si acest ulei cred ca ar putea fi o incercare foarte buna.
De asemenea, mi-ar putea fi de folos si pentru atenuarea vergeturilor si pentru a preveni aparitia altora. As vrea sa imi pregatesc pielea pentru anii viitori in care vergeturile vor bate la usa. Daca ii acord atentie sporita, pot sa o feresc de aparitia altor vergeturi atat de inestetice. Pe langa uleiuri si alte tratamente preventive, trebuie sa am grija si de alimentatie, dar mai important - de hidratare.
Hidratarea este elementul principal in afectiunile pielii. O hidratare eficienta poate schimba aspectul pielii in foarte scurt timp asa ca uneori ma fortez sa beau apa. Trebuie sa stiti ca este important sa beti 2 litri de apa pe zi, nu de alte lichide, pentru ca nu toate au aceeasi osmolaritate si nu toate au acelasi nivel de hidratare.
Gasisem chiar si o aplicatie pentru telefon care ma atentiona ca trebuie sa mai beau apa. :)

Asadar.... Eu prefer Bio! Voi?

Comentarii

  1. Şi eu prefer bio, doar că, din păcate, nu reuşesc mereu să ţin pasul cu dorinţele mele :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. asa mi se intampla si mie.. :) dar poate va veni si vremea aceea in care sa ne rasfatam doar cu produse bio.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING