Cum ne ferim de raceala?

Buna fetelor!
Astazi vreau sa abordam un subiect diferit de ceea ce gasiti in mod normal pe blog. Am mai vorbit despre protectia impotriva racelii si cu alta ocazie.
Dar iata ca a mai trecut un an si vremea urata ne ameninta din nou sanatatea.

Daca anul trecut am folosit Hof.Imun pentru a ma feri de raceala, anul acesta am ales o alta varianta, tot la fel de buna:

Am folosit capsulele cu ulei de catina, aproape in fiecare zi. Am luat doar cate o capsula, atunci cand imi aduceam aminte, de obicei seara, dupa ce veneam de la facultate.

Capsulele cu ulei de catina au foarte multe intrebuintari. Eu le folosesc in principal pentru imunitate si pentru protectia retiniana. Dar ajuta si impotriva surmenajului fizic si psihic. Puteti citi toate beneficiile pe site-ul Dacic Cool.

Toate colegele mele au fost racite, si le auzeam tusind frecvent in jurul meu. Dar am continuat sa iau capsulele de catina si consider ca am facut foarte bine.

Tot ceea ce am patit a fost o rinoree apoasa de scurta durata, si putina senzatie de usturime in gat, pe care am tratat-o cu Tantum Verde, un alt aliat foarte bun in aceasta perioada.
Atunci cand simteam ca ma ustura gatul, luam repede o bombonica si dupa ce o terminat, nu mai aveam absolut nici o problema.

Puteti observa ca nu m-a tinut prea mult, pentru ca nici nu am terminat pachetelul care contine 10 drajeuri. Eu luam doar unul dimineata.. pentru ca de obicei vorbesc la telefon foarte mult pe drum si cred ca asta a fost cauza principala a usturimii.

Acum am facut o pauza de la capsulele cu ulei de catina pentru ca prefer sa nu ma obisnuiesc cu ele, dar nu le-am sistat definitiv, ci le voi lua din nou din decembrie. :)

Orium, fiind naturale, nu au efecte adverse nici pe termen lung, dar eu am adoptat mereu aceasta potizie fata de orice fel de pastilute. :D

Voi cum va feriti de raceala in aceasta perioada?




Comentarii

  1. si eu am avut cateva momente cand am zis ca ma imbolnavesc, dar am scapat pana acum :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ca ai scapat.. speram sa nu mai racim nici de acum inainte..:D
      pupici!

      Ștergere
  2. Sper sa nu racesc, am zis ca o sa-mi iau multivitamine, pe langa propolis si alte suplimente naturale.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. propolis as vrea sa imi iau si eu pentru ca stiu ca e tare bun.. :D sper sa reusesc in viitorul apropiat.. :))
      pupicei

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING