Ochelarii mei Firmoo

Buna dragele mele!
Cred ca ati vazut o multime de articole despre ochelarii Firmoo, iar astazi vin si eu cu unul. Sa stiti ca nu degeaba sunt atat de mediati printre bloggerite.
Eu imi doream ca colaborez cu ei de foarte mult timp dar nu m-am incadrat in criterii. In momentul in care am primit ofera din partea lor am inceput sa topai de bucurie. Si pe buna dreptate.
Imi doream mult o pereche de ochelari de soare cu dioptrii.
Asa cum probabil stiti deja, sunt purtatoare de ochelari si vara aveam mereu o problema. Chiar daca lentilele ochelarilor mei sunt heliomate, tot nu ma simteam eu in regula si voiam foarte mult sa port ochelari de soare. Dar ma loveam de aceeasi problema. Nu pot sta fara ochelarii de vedere si ma descurcam super greu cu ochelarii de soare.
Asa ca nu am stat deloc pe ganduri atunci cand am primit ofera Firmoo si am ales imediat o pereche de ochelari de soare cu dioptrii.
Au ajuns foarte rapid dupa ce au fost trimisi si i-am primit la usa. Am fost super incantata de acest mod de livrare, pentru ca eram invatata ca pachetele externa sa ajunga la posta vamala.
Cei de la Firmoo au avut mare grija si la modul de ambalare si am primit in pachetel ochelarii, un etui pentru ei, o laveta destul de mare, cu sigla Firmoo, o husa si o mini surubelnita cu 2 capete, care ma va ajuta in caz ca am probleme cu sururburile ochelarilor.

 Ochelarii arata exact asa cum i-am vazut pe site. Eu am ales rama acesta. Am gasit pe site toate informatiile necesare, inclusiv dimensiunile.
Au si extensie pe brate, asa ca rezistenta e crescuta si nu risc sa se rupa ceva. :D
Mi-a placut foarte mult si sistemul Virtual Try-on pentru ca astfel am putut sa vad exact cu se incadreaza acesti ochelari pe o fata de o anumita forma. Puteti de asemenea sa incarcati o poza cu voi si sa va orientati si mai bine asupra ochelarilor pe care ii veti cumpara. Eu am folosit imaginile disponibile pe site si nu am avut nici o problema. Cred ca ochelarii mi se potrivesc tare bine. :D

Voi ce ziceti? :D
Stiu ca vremea nu e tocmai pentru ochelari, dar am vrut neaparat sa vi-i arat pentru ca sunt foarte incantanta de ei :D
Daca va doriti si voi ochelari de la Firmoo, trebuie sa stiti ca au un program prin care puteti achitiona gratuit prima voastra pereche de ochelari, achitand doar transportul. Mi se pare o afacere super, tinand cont de calitatea produselor lor.
Eu am pus datele dioptriilor din urma unui consult recent si pot spune ca mi se potrivesc perfect. Vad foarte bine cu ei si sunt super multumita.

Pentru a va alege gratuit ochelarii Firmoo, trebuie doar sa intrati in programul First Pair Free si sa va alegeti perechea dorita. :)



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. multumesc frumos, Miha.. :)
      sa stii ca au un aer retro.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Wow, ce frumosi sunt si cat de bine iti vin tie. Deci sunt ochelari de soare cu dioptrii? Eu nu stiam ca exista asa ceva, mi se pare minunat cu adevarat asa ceva! :P

    Sa-i porti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Simo.. :)
      ma bucur mult ca iti plac
      eu am aflat de ei acum ceva timp si de atunci am vrut neaparat sa imi iau unii.. si cu Firmoo am reusit.. :D
      pupicei!

      Ștergere
  3. Cat de bine ti se potrivesc! Minunata alegere ai facut! Iti doresc sa-i porti cu drag!
    Cum ii spuneam si Simonei, sa vezi cat te vei amuza cand ma vei vedea cu imensitatea de ochelari aleasa! La un moment dat trebuie sa-mi iau inima-n dinti si sa ii prezint!:))

    Pupici, Diana!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, draga mea
      pai abia astept sa te vad.. :d sa iti faci curaj mai repejor
      pupicei!

      Ștergere
  4. Sunt de acord cu fetele, ti se potrivesc de minune! :) Sa te bucuri de ei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult cum arata acest model .. iti sta foarte bine! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING