Noutati in teste

Buna fetelor!

Am primit saptamana aceasta doua pachetele cu bunatati.. :) si vreau sa vi le arat si voua, ca sa stiti cam ce va asteapta pe blog in perioada urmatoare.

Pe fundal se afla cartea Predestinati - Josephine Angelini. Am primit-o din partea Libris, libraria online preferata.. :)
Ma bucur mult pentru ca acum au transport gratuit definitiv si pot sa dau comanda fara a mai plati nimic in plus fata de pretul cartilor.
Aveam un semn de carte cu Predestinati si dupa ce am citit cateva cuvinte despre ea pe site, am zis ca trebuie sa o am. :)
Multumesc Libris pentru sansa de a o citi!
O puteti gasi si voi aici la pretul de 36 lei, redusa de la 45 lei.

Un alt pachetel ce mi-a sosit chiar ieri la posta Romana, este si acesta de la Magiq. Am fost incantata sa descopar noul sistem de urmarire a coletului trimis prin intermediul postei. La comandare primesti un link de urmarire unde poti vizualiza exact statusul comenzii tale. Am vazut exact ora la care pachetelul a intrat in posta si ora la care a fost avizat. Dupa care am primit chiar si un mesaj pe telefon care ma instiinta ca pachetul este gata pentru ridicare. :)
Mi se pare un sistem foarte bine pus la punct si foarte util, pentru ca astfel nu mai trebuie sa asteptam avizul scris.
Pachetul continea urmatoarele produse:
-Chic Gloss de la Pierre Rene - in nuanta 04 - Pink Punk
-Mascara Big Fat Smoky Lashes de la Miyo - nuanta Black
-Creion de ochi Eye Matic de la Pierre Rene - nuanta 01 Black
Abia astept sa le testez asa cum se cuvine, si sa va spun parerea mea despre fiecare. :)

Ultimul produs pe care urmeaza sa il testez, este o oja, cumparata de la un magazin micut din orasul meu:
A costat 3 lei si mi se pare senzationala. Mi-as fi dorit si alte variante dar din pacate era singura. :)
O sa va arat si un swatch pentru ea, in perioada urmatoare.

Acestea sunt toate produsele pe care urmeaza sa le testez/citesc.. :D:D

Voi de ce produse va ocupati in perioada aceasta?







Comentarii

  1. Oja e foarte frumoasa :)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre Chic Gloss de la Pierre Rene mi-as dori sa citesc prima data

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. o sa tin cont, draga mea.. si o sa ma mobilizez pentru a vi-l arata cat mai repede. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Ruisne mie nu mai am timp sa citesc nici macar cartile de la scoala :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :( si eu stau destul de prost cu timpul.. dar incerc sa mai gasesc cateva minutele si pentru lectura de relaxare.. :D
      pupici!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. :D ma bucur sa aud asta. mie imi pare rau ca nu am mai gasit si altul :)
      pupici!

      Ștergere
  5. Sunt dragute lucrusoarele, sa le folosesti cu placere :) eu ma ocup de niste creme si fondul de ten Affinimat, l-am prins la reducere pe 1001cosmetice.ro :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos, draga mea
      m-ar tenta si pe mine acest fond de ten... :D sa vedem cum stam cu resursele. .:)

      pupicei!

      Ștergere
  6. ce superbe sunt toate! sa le folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu sunt foarte incantata ca Libris au transport gratuit, planuiesc sa-mi cumpar cat mai repede ceva noutati de citit! Sa te bucuri de toate si sa ne arati oja pe unghiute :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. si eu sunt mai mult decat fericita de transportul gratuit.. :D e o mare usurare pentru mine sa stiu ca nu mai platesc nimic in plus.. :D
      o sa va arat cat de curand.. :D
      pupici!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. :D o sa ma mobilizez si o sa v-o arat cat mai curand. :D
      pupici!

      Ștergere
  9. Oja cu glitter e wow si costa doar 3lei, norocoaso!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da... cand am vazut-o.. am crezut ca e mult mai scumpa.. si cand am auzit ce pret are, nu i-am mai dat drumul. :D sper sa mai gasesc si altele
      pupici!

      Ștergere
  10. chiar senzationala oja :X , sa le folosesti cu placere :*

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING