Favoritele Lunii Octombrie

Buna fetelor!

Asa cum bine stiti, incerc sa nu va prezint aceleasi produse in fiecare luna, chiar daca multe dintre preferatele mele au ramas pana acum in top. Vreau sa va arat, pe cat posibil, doar noutatile, dar e foarte probabil sa mai scap cate un produs pe care vi l-am mai aratat.. :)

Asadar, in luna octombrie am folosit foarte mult urmatoarele produse, si extrem de rar le-am alternat cu altele din aceeasi categorie.


-Eyeliner lichid de la Elf - nuanta black - l-am folosit aproape zilnic si declar ca imi place tare mult. Datorita lui acum tusul nu mai lipseste din aproape nici un machiaj. :)
-Lotiune micelara Blanchette - v-am vorbit despre ea aici. S-a aflat si luna trecuta printre favorite, dar pur si simplu nu am putut sa o omit acum. :)
-Gloss Sexy Pulp - Yves Rocher. L-am cumparat impreuna cu o revista si de atunci il folosesc aproape zilnic. Atat simplu cat si peste alte rujuri. :) Gasiti review-ul aici.
-Masca fortifianta pentru par - Complex-Apicol. Ieri am incercat si balsamul din aceeasi gama, dar vreau sa astept un pic pentru a-mi forma o parare, desi pare sa imi placa la fel de mult.. :D. Review pentru masca gasiti aici.
-Pudra Deluxe Multi Effect de la Flormar - Aici chiar nu am variat absolut deloc. :) O folosesc de fiecare data cand port un machiaj complet si mi se pare ca face o treaba foarte buna. Gasiti review aici.
-BB cream Skin79 - nici aici nu am variat absolut deloc. Imi este BB cream-ul cel mai apropiat de necesitatile tenului meu. Sper sa reusesc sa ii fac un review cat de curand, pentru ca merita.
-Deo Roll-on cu Hamamelis - Yves Rocher - Pe acesta l-am primit impreuna cu revista Unica de luna trecuta. Ma bucur mult pentru ca am avut ocazia sa il incerc si sa aflu ce treaba buna face. Oricum imi plac deodorantele de la YR, dar mereu e bine sa mai testezi noile sortimente.
-Balsam de buze cu extract de strugure - si acesta s-a aflat pe lista de luna trecuta, dar il folosesc zilnic pentru ca are grija de buzele mele. De aceea trebuia neaparat sa apara si in topul de luna aceasta. :D

Aveti favorite asemanatoare cu ale mele? Voi ce produse ati folosit constant in luna ce a trecut?






Comentarii

  1. apa micelara de la Blanchette B e si preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. na, ca avem amandoua masca floral la favorite :).

    RăspundețiȘtergere
  3. tot gama floral si eu, de la balnchette lotiunea de sters unghiile in schimb folosesc eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si eu si lotiunea de sters unghii, fara acetona.. si imi place tare mult. A fost luna trecuta in favorite.. :D:D
      pupici!

      Ștergere
  4. Eu am mai avut apa micelara Blanchette si mi-a placut mult motiv pentru care am cumparat-o din nou dar acum nu-mi mai prieste :( Si eu am masca de la Floral :D si de abia astept un review la BB Cream pentru ca mostra a fost pe placul meu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. uff.. ce aiurea... oare s-a invatat tenul cu ea? Sau ai prins un lot mai slabut?
      Sper sa ma mobilizez si sa va prezint in curand review-ul pentru BB cream
      pupicei!

      Ștergere
  5. Mi-as dori să încerc produsele de la Skin79,dar aici nu le-am găsit încă. Într-adevăr este greu sa nu repeți anumite produse favorite.Super articolul !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult, ma bucur ca ti-a placut
      Sunt si la noi.. dar sunt ceva mai scumpe. eu am cumparat BB Cream-ul de pe Ebay
      pupicei!

      Ștergere
    2. Au magazin in mall vitan. Poti sa testezi, fetele de acolo te ajuta si e un magazin foarte dragut. De pe ebay e riscant dupa parerea mea. Am multe produse de la ei si sunt foarte multumita. Demachiantul este super si crema de melc la fel.

      Ștergere
    3. da.. e riscant de pe eBay dar eu nu sunt din Bucuresti si nu am avut o alta optiune.. :) Daca alegi vanzatori de top cred ca e ok... si sa dai comenzi mici.. :)
      pupici!

      Ștergere
  6. Produsele de bune de la Yr imi plac si mie mult de tot.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. sunt tare bune... :D
      dar ma deranjeaza ca nu au o gama foarte mare de produse.. :)
      pupici!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING