Bunatati de la Jolidon (Black Friday)

Buna fetelor!
Daca ma urmariti pe facebook, stiti deja ca pe 22 noiembrie, in prima etapa Black Friday, am plasat si o comanda la Jolidon. Acestia au avut o varianta personalizata, numita Bra Friday, in care aveau reduceri de 30% la toate sutienele.
Pentru ca eu sunt o mare iubitoare a produselor Jolidon si pentru ca oricum aveam de gand sa imi cumpar cateva sutiene, am considerat ca este momentul potrivit si am parte si de o reducere substantiala.
Asa ca am purces in cautarea sutienelor perfecte pentru mine.
Am folosit filtrul din stanga paginii si am selectat doar produse cu bretele nedetasabile si cupa din gel.
Dintre cele ramase, am pus in cos urmatoarele doua minunatii:

Pentru ca aveam sutiene albe, am vrut sa optez si pentru alte culori asa ca am ales unul negru si unul in culoarea sampaniei - un crem foarte subtil si fin, care imi place teribil de mult.
Desi in fotografie ar putea parea alb, el are culoarea untului.
Acesta a costat 46 lei.

Acesta a fost 48 de lei.
Imi place mult danteluta, mai ales ca se extinde si la spate si il face un sutien foarte finut si delicat.
De asemenea imi place mult si detaliul din mijloc, acea fundita simpatica. :)

Desi au avut foarte multe comenzi in acea zi, datorita reducerilor, am primit comanda la timp, prin curier rapid, ceea ce m-a bucurat tare mult, mai ales ca astept alte comenzi de 1 saptamana si inca nu au ajuns.

Desi initial nu reuseam sa plasez comanda pe site pentru ca acesta mergea foarte greu din cauza traficului, am sunat pana la urma si am plasat comanda telefonic. :)

Aceasta a fost prada mea Jolidon de Black Friday. Urmeaza si alte postari cu alte cumparaturi din aceste zile.

Voi ce ati vanat in Vinerea Neagra?


Comentarii

  1. :) Pe cel de-al doilea il am si pe negru si pe alb!
    Pe cel dintai il am in varianta maiou cu cupe de sutien - arata exact asa (design, material, culoare - tot)!

    Sa le porti sanatoasa, Dia!
    Pup!

    Ilda
    Lavender Thougths

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur sa aud asta... :D si sa stiu ca avem gusturi asemanatoare.. :D
      chiar sunt bune si merita toata investitia.. :D
      multumesc mult, scumpa
      pupici!

      Ștergere
  2. Sunt foarte frumoase amandoua sutienele. Sa le folosesti cu multa placere. Eu de Black Friday m-am ales cu doua carti :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca iti plac.. :)
      multumesc frumos
      si eu am cumparat carti.. :D dar mai multe.. cam 20. :D dar inca nu au ajuns.. le astept cu nerabdare. :D
      pupici!

      Ștergere
  3. Să le porţi cu drag, ambele sunt frumoase! :-)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING