Review: Un Duo de milioane de la Magiq

Buna dragele mele!
Va rog sa ma scuzati pentru absenta de pe blogurile voastre din ultima perioada dar inca incerc sa ma acomodez cu noul program. :) Am inceput si colocviile asa ca timpul meu se limiteaza in fiecare zi.
Sper sa ajung intr-o zi la un echilibru si sa reusesc sa dozez exact timpul pentru fiecare activitate.
Ieri am avut parte de o vanatoare pe cinste care s-a finalizat cu 3 comenzi pe care le veti vedea si voi aici, pe blog, imediat ce le primesc.. :)
Datorita fluxului urias de comenzi, e posibil ca pachetele sa mai intarzie cateva zile. Dar, tinand cont de faptul ca toate vor fi livrare prin curier, am sperante ca vor ajunge repejor.

Revenind la subiectul postarii noastre, vreau sa va prezint astazi doua produse pe care le-am folosit aproape exclusiv in ultima perioada. Datorita timpului redus, nu mai reusesc sa realizez un machiaj complet in fiecare dimineata. Oricat de mult imi place sa ma joc cu fardurile, de multe ori timpul nu ma lasa. Si atunci recurg la un creion si la un rimel, pe care le aplic imediat si in cel mai scurt timp am un machiaj perfect.
-Mascara Big Fat Lashes Smokey - Miyo
-Creion de ochi Eye Mattic - Pierre Rene
Ambele primite pentru testare de la Magiq.ro

Sa le luam pe rand:

Mascara Big Fat Lashes Smokey - Miyo:
O gasiti aici la pretul de doar 14,25 lei, redus de la 19 lei.
Imi place foarte mult periuta. Este mare, cu peri din silicon ce nu se incarca prea mult. Puteti observa si in fotografie ca periuta contine produsul necesar pentru o aplicare si nimic in plus.
Separa foarte bine genele, chiar si dupa 2-3 straturi. Nu incarca genele, nu se intareste pentru ca mai apoi sa cada faramite sub pleoapa.
Cred ca este unul din putinele mascara pe care le aplic in doua straturi, pentru ca majoritatea nu arata bine decat intr-un singur strat. Cel putin la mine.. nu stiu la alte persoane.
Se curata foarte bine cu apa micelara si nu mi-a provocat reactii alergice sau alte minunatii neplacute.
Raportul calitate/pret mi se pare excelent si l-as recumpara cu siguranta.

Creionul Eye Mattic Pierre Rene:
Este primul meu creion retractabil. :) Pana acum am folosit doar creioane normale, pe care le ascuteam. Dar ma bucur mult ca am avut ocazia sa incerc unul retractabil si sa descopar cat de mult imi usureaza munca. Varful subtirel ma ajuta mult atunci cand vine vorba de aplicare, iar faptul ca este retractabil si nu mai necesita ascutire, salveaza mult din produs.
Il puteti gasi aici la pretul de 18 lei, redus de la 24 de lei.
Creionul pe care eu l-am primit este un negru ce prezinta mici particule de sclipici. Acestea sunt foarte, foarte fine, deloc deranjante.
Este un creion rezistent la apa si chiar se observa acest aspect. Este foarte rezistent pe parcursul zilei si nu se misca de la locul lui.. :)
Este destul de pigmentat si se aplica foarte usor.

Eu sunt super multumita de ambele produse si in ultima vreme le-am folosit pentru a realiza machiajul de zi cu zi.



Cum vi se par aceste doua produse? Voi le-ati folosi?
De ce produse cosmetice nu va puteti desparti in rutina zilnica de aranjare?


Comentarii

  1. Datorita particolelor pare mai mult un gri inchis metalic. Rimelul separa frumos genele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da.. asa pare in fotografii dar in realitate particulele se vad destul de putin.
      rimelul separa foarte bine genele.. e preferatul meu la acest capitol.. :D
      pupici!

      Ștergere
  2. Arata foarte bine! Si eu planuiesc sa incerc un rimmel de pe Magiq :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar merita toti banutii... ti-l recomand cu mare drag
      pupici!

      Ștergere
  3. Par interesante produsele :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING