Excursii in aer liber

Buna, fetelor!
Nu stiu voi cum sunteti, insa eu ma gandesc de multe ori la ceea ce se va intampla peste 5-10 ani. Atunci voi avea o familie frumoasa, cu unul sau doi copilasi frumosi si dragalasi pe care ii voi rasfata :). Nu va imaginati ca vor iesi niste razgaiati, dar putin alintati cred ca merita si ei sa fie din cand in cand.
Cred ca m-as bucura enorm sa plec in excursie alaturi de toata familia. Mi se pare ca este un timp pretios de care trebuie sa profiti. Cred ca ne-am inarma cu un cort si cativa saci de dormit, bineinteles ca pentru cei mici vom lua saci de dormit pentru bebelusi, in functie de varsta pe care o vor avea la momentul respectiv, si vom campa in aer liber, departe de toata aglomeratia oraselor mari.
Am mai fost cu cortul cand eram eu mai mica si mi-a placut foarte mult. Au fost cateva zile absolut minunate. Am petrecut timp impreuna cu parintii si intotdeauna timpul petrecut cu ei este de foarte buna calitate. Bineinteles ca am fost impreuna cu mai multi prieteni si astfel distractia a fost si mai mare.
Dar uneori, raman uimita atunci cand vad ca sunt parinti care pleaca singuri in excursii, in calatorii si isi lasa copiii acasa, impreuna cu bunicii. Eu nu cred ca as face asta vreodata, desi niciodata nu se stie. Dar mi se pare aiurea. Adica un parinte se presupune ca munceste pentru copilul lui. Asa ca pentru el mergi in excursie, pentru a-l bucura pe copilul tau. Mi se pare urat sa plece ei singuri si copiii sa ramana acasa.
Eu cred ca as cauta momentele potrivite, pentru a pleca impreuna. As incerca sa am concediu atunci cand au ei vacanta pentru a nu exista nici un motiv ca ei sa nu calatoreasca impreuna cu noi, cu parintii lor.

E o bucurie imensa sa vezi incantarea pe fata copilului tau. Sa stii ca i-ai facut o bucurie, o supriza pe care nu o va uita. Sa stii ca ai petrecut cu el cateva zile frumoase ce vor ramane mereu in amintirea tuturor. Mi se par momente care nu ar putea fi inlocuite de nimic altceva. Nu as avea aceeasi bucurie sa ma plimb singura, fata de bucuria oferita atunci cand petreci timp cu intreaga ta familie.
Dar, asa cum spuneam, nu spune niciodata, niciodata. Pentru ca atunci poate ii voi intelege si eu pe acesti parinti care acum mi se par aberanti. Poate au nevoie de cateva zile de relaxare, desi atunci cand esti parinte, trebuie sa te gandesti in primul rand la copilul tau si abia apoi la tine.

Voi cum vedeti situatia aceasta?



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING