OOTD: My Navy Love

Buna fetelor!
Nu v-am mai aratat un outfit de ceva vreme si m-am gandit ca e timpul sa va mai arat cateva hainute.
Mie imi place mult aceasta combinatie si o port cu mare drag.
Imi plac mult camasutele si acum ma uit numai dupa ele prin magazine. Mi s-a deschis apetitul de cand cu aceasta camasa.. :))

Cand am primit pantalonasii de la Kurtmann, am stiu exact ca sunt facuti pentru a fi purtati alaturi de o camasuta asa ca le-am gasit o pereche :D
Imi plac tare mult pantalonasii si mi se par super comozi. Sunt usor elastici, ceea ce m-a bucurat foarte mult.
Ii puteti gasi si voi aici la pretul de 59,99 lei.
In plus, maine este Black Friday si la Kurtmann si eu astept cu nerabdare sa vad ce reduceri vor avea. :)

Camasa: AICI
Pantaloni: PIMKIE via Kurtmann - AICI
Palton: AICI
Ghete: AICI
Cercei: Avon


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Un concealer de calitate ascunde imperfectiunile tenului

Recenzie Carte si Film: Baiatul cu Pijamale in Dungi

CONCURS ANIVERSAR - 2 ANI de BLOGGING